Jste zde

Dostaňte se do výsledků Seznam vyhledávání

Zboží.cz rozšířilo možnosti své inzerce. Nabídky se nyní automaticky zobrazují i ve vyhledávání na Seznamu. Na následujících řádcích si shrneme, jak vám Bidding Fox pomůže.

Rozšíření možností zobrazování nabídek na Zboží.cz

Tato změna může ovlivnit výkon kampaní ve Výsledcích hledání. Jak se ale řídí relevance zobrazování a řazení? Volí se na základě MAX_CPC_SEARCH z vašeho feedu. Pokud jste s tímto elementem dosud nepracovali, čtěte dál.

inzerce v seznam vyhledávání
Inzerce v Seznam vyhledávání. 
Zboží.cz chce zjednodušovat a zpřehledňovat inzerci v rámci Seznam nákupů. Inzerenti tak budou v budoucnu obsluhovat celou svou nabídku přes jednu platformu.

Chcete, aby byla vaše nabídka více vidět? Nastavte si maximální cenu za proklik, kterou Zboží.cz rozlišuje pro:

  • detail produktu,
  • a vyhledávání:
    • napříč celým srovnávačem,
    • v kategorii, do které produkt spadá,
    • na Seznamu.

Nastavení v Bidding Foxu

Bidding můžete nastavit buď přímo v administraci srovnávače nebo ve vašem feedu, který do něj  posíláte. Úpravy feedu provedete díky naší aplikaci Bidding Fox.
Pro MAX_CPC_SEARCH zadáte koeficient, kterým se vynásobí vypočtené CPC pro nabídky v produktové kartě. Výsledek se poté vygeneruje do příslušného elementu. Jestliže zapomenete koeficient vyplnit, Lišák bude automaticky počítat s defaultně nastaveným koeficientem 1.

strategie v Bidding Foxu
Nastavení ceny za proklik ve strategii.
V případě, že nechcete element generovat, necháte koeficient prázdný.

 To můžete kombinovat s nastavením rozpočtů nebo automatickým zapnutím a vypnutím. Po aplikování strategií sledujte výkon vaší inzerce pomocí statistik v Přehledu. Budete mít přehled o proklicích, objednávkách, obratu i dalších.

Statistiky v Bidding Foxu.
Statistiky v Bidding Foxu.

V tomto článku jsme si ukázali, jak vám náš Lišák pomůže při nastavení maximálních cen za proklik. Pro další tipy ze světa biddingu sledujte náš blog.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.