Jste zde

Dostaňte se do výsledků Seznam vyhledávání

Zboží.cz rozšířilo možnosti své inzerce. Nabídky se nyní automaticky zobrazují i ve vyhledávání na Seznamu. Na následujících řádcích si shrneme, jak vám Bidding Fox pomůže.

Rozšíření možností zobrazování nabídek na Zboží.cz

Tato změna může ovlivnit výkon kampaní ve Výsledcích hledání. Jak se ale řídí relevance zobrazování a řazení? Volí se na základě MAX_CPC_SEARCH z vašeho feedu. Pokud jste s tímto elementem dosud nepracovali, čtěte dál.

inzerce v seznam vyhledávání
Inzerce v Seznam vyhledávání. 
Zboží.cz chce zjednodušovat a zpřehledňovat inzerci v rámci Seznam nákupů. Inzerenti tak budou v budoucnu obsluhovat celou svou nabídku přes jednu platformu.

Chcete, aby byla vaše nabídka více vidět? Nastavte si maximální cenu za proklik, kterou Zboží.cz rozlišuje pro:

  • detail produktu,
  • a vyhledávání:
    • napříč celým srovnávačem,
    • v kategorii, do které produkt spadá,
    • na Seznamu.

Nastavení v Bidding Foxu

Bidding můžete nastavit buď přímo v administraci srovnávače nebo ve vašem feedu, který do něj  posíláte. Úpravy feedu provedete díky naší aplikaci Bidding Fox.
Pro MAX_CPC_SEARCH zadáte koeficient, kterým se vynásobí vypočtené CPC pro nabídky v produktové kartě. Výsledek se poté vygeneruje do příslušného elementu. Jestliže zapomenete koeficient vyplnit, Lišák bude automaticky počítat s defaultně nastaveným koeficientem 1.

strategie v Bidding Foxu
Nastavení ceny za proklik ve strategii.
V případě, že nechcete element generovat, necháte koeficient prázdný.

 To můžete kombinovat s nastavením rozpočtů nebo automatickým zapnutím a vypnutím. Po aplikování strategií sledujte výkon vaší inzerce pomocí statistik v Přehledu. Budete mít přehled o proklicích, objednávkách, obratu i dalších.

Statistiky v Bidding Foxu.
Statistiky v Bidding Foxu.

V tomto článku jsme si ukázali, jak vám náš Lišák pomůže při nastavení maximálních cen za proklik. Pro další tipy ze světa biddingu sledujte náš blog.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.