Jste zde

Co biddingový automat všechno (ne)zvládne? (případová studie)

Pořád tu povídáme o tom, jak vám lišák pomůže. Ale jak to může vypadat ve skutečnosti? Podívejte se na případovou studii agentury FEO, která biddingový automat nasadila na jaře. S čím se potýkali a jak je na tom inzerce teď?

Meziroční srovnání výkonu inzerce při použití biddingového automatu Bidding Fox

Meziroční srovnání výkonu inzerce na Heurece (zdroj: FEO)

Jakkoli vypadá výsledek jednoznačně, začátky podle svědectví agentury jednoduché nebyly: "Po zapnutí se prakticky nic nezměnilo. Kampaně nevykazovaly žádné zvýšení návštěvnosti, transakcí či tržeb. Zhruba po týdnu jsme začali být skeptičtí."

Zjištění první: Automatický bidding neznamená automatický zisk, vaše nastavení je důležité!

V agentuře se ale nevzdali a začali s nastavením od podlahy: „Naše nová strategie byla mnohem podrobnější a kladla větší důraz na konkrétní produkty, produktové řady a jednotlivé značky. Sortiment e-shopu jsme rozsegmentovali do úzce zaměřených produktových skupin. A heureka!“

Zjištění druhé: Pečlivé segmentování a práce s menšími skupinami produktů jsou pro automatický bidding klíčové.

S novou strategií vzrostly klientovi návštěvy i tržby a energie investovaná do úvodního nastavování se nakonec všem vrátila – teď už Bidding Fox může nastavovat automaticky a šetří tak čas i peníze. 

„Ve srovnání s předchozím rokem se nám v dubnu podařilo přivést 2x více návštěvníků a zdvojnásobil se i počet transakcí. Květen potom rekordní dubnový výsledek předčil a zaznamenal meziroční nárůst tržeb o 190 %.“

Celou případovku najdete na webu agentury FEO. A Bidding Fox si můžete zapnout rovnou tady – dejte nám pak vědět, jak lišák pomohl vám.
 

Bidding Fox

Ze života biddingového automatu

release Bidding Foxu
Exporty v Bidding Foxu se hodí pro další práci s daty i pro prezentaci klientům. Mnohdy nepotřebujete všechny sloupečky, které export konkurence a export produktů konkurence nabízí. Proto jsme se v...
Rozhovor o biddingu
Vánoční sezona se nezadržitelně blíží a e-shopy začínají bojovat o pozornost svých zákazníků. Bidding je jednou z variant, díky které mohou své produkty na zbožových srovnávačích více zviditelnit a...
Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.