Jste zde

Co biddingový automat všechno (ne)zvládne? (případová studie)

Pořád tu povídáme o tom, jak vám lišák pomůže. Ale jak to může vypadat ve skutečnosti? Podívejte se na případovou studii agentury FEO, která biddingový automat nasadila na jaře. S čím se potýkali a jak je na tom inzerce teď?

Meziroční srovnání výkonu inzerce při použití biddingového automatu Bidding Fox

Meziroční srovnání výkonu inzerce na Heurece (zdroj: FEO)

Jakkoli vypadá výsledek jednoznačně, začátky podle svědectví agentury jednoduché nebyly: "Po zapnutí se prakticky nic nezměnilo. Kampaně nevykazovaly žádné zvýšení návštěvnosti, transakcí či tržeb. Zhruba po týdnu jsme začali být skeptičtí."

Zjištění první: Automatický bidding neznamená automatický zisk, vaše nastavení je důležité!

V agentuře se ale nevzdali a začali s nastavením od podlahy: „Naše nová strategie byla mnohem podrobnější a kladla větší důraz na konkrétní produkty, produktové řady a jednotlivé značky. Sortiment e-shopu jsme rozsegmentovali do úzce zaměřených produktových skupin. A heureka!“

Zjištění druhé: Pečlivé segmentování a práce s menšími skupinami produktů jsou pro automatický bidding klíčové.

S novou strategií vzrostly klientovi návštěvy i tržby a energie investovaná do úvodního nastavování se nakonec všem vrátila – teď už Bidding Fox může nastavovat automaticky a šetří tak čas i peníze. 

„Ve srovnání s předchozím rokem se nám v dubnu podařilo přivést 2x více návštěvníků a zdvojnásobil se i počet transakcí. Květen potom rekordní dubnový výsledek předčil a zaznamenal meziroční nárůst tržeb o 190 %.“

Celou případovku najdete na webu agentury FEO. A Bidding Fox si můžete zapnout rovnou tady – dejte nám pak vědět, jak lišák pomohl vám.
 

Bidding Fox

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.