Co biddingový automat všechno (ne)zvládne? (případová studie)

Pořád tu povídáme o tom, jak vám lišák pomůže. Ale jak to může vypadat ve skutečnosti? Podívejte se na případovou studii agentury FEO, která biddingový automat nasadila na jaře. S čím se potýkali a jak je na tom inzerce teď?

Meziroční srovnání výkonu inzerce při použití biddingového automatu Bidding Fox

Meziroční srovnání výkonu inzerce na Heurece (zdroj: FEO)

Jakkoli vypadá výsledek jednoznačně, začátky podle svědectví agentury jednoduché nebyly: "Po zapnutí se prakticky nic nezměnilo. Kampaně nevykazovaly žádné zvýšení návštěvnosti, transakcí či tržeb. Zhruba po týdnu jsme začali být skeptičtí."

Zjištění první: Automatický bidding neznamená automatický zisk, vaše nastavení je důležité!

V agentuře se ale nevzdali a začali s nastavením od podlahy: „Naše nová strategie byla mnohem podrobnější a kladla větší důraz na konkrétní produkty, produktové řady a jednotlivé značky. Sortiment e-shopu jsme rozsegmentovali do úzce zaměřených produktových skupin. A heureka!“

Zjištění druhé: Pečlivé segmentování a práce s menšími skupinami produktů jsou pro automatický bidding klíčové.

S novou strategií vzrostly klientovi návštěvy i tržby a energie investovaná do úvodního nastavování se nakonec všem vrátila – teď už Bidding Fox může nastavovat automaticky a šetří tak čas i peníze. 

„Ve srovnání s předchozím rokem se nám v dubnu podařilo přivést 2x více návštěvníků a zdvojnásobil se i počet transakcí. Květen potom rekordní dubnový výsledek předčil a zaznamenal meziroční nárůst tržeb o 190 %.“

Celou případovku najdete na webu agentury FEO. A Bidding Fox si můžete zapnout rovnou tady – dejte nám pak vědět, jak lišák pomohl vám.
 

Bidding Fox

Další články

Tisíce unikátních položek v knižním e-shopu se může při nastavování ceny za jednotlivé prokliky snadno stát noční můrou. Využití biddingového automatu se právě v tomto případě osvědčilo. Co všechno dokázal Bidding Fox vylepšit?
Velká konkurence na slovenském online trhu s elektrem představuje pro nastavování biddingu pořádnou výzvu. Vybrat kategorie, které budou vydělávat a zvolit k nim správnou biddingovou strategii pomohl v tomto případě právě Bidding Fox.