Jste zde

Květnové lišácké novinky

Jaro je za námi a sluníčko začíná svítit čím dál víc. Než vyměníme mikiny za plavky, pojďme si představit novinky za uplynulé čtyři týdny.

Co se dělo v naší dílně

Na Youtube naleznete dva nové videonávody, které vám pomohou vyznat se v Bidding Foxu a efektivněji jej využívat. V hledáčku jsme měli stránku Strategie a následně Diagnostiku – mrkněte na ně. Připravili jsme si pro vás i psaný návod, tentokrát o segmentaci produktů podle počtu hodnocení pomocí Bidding Fox Elements a maker.

Aplikace Pricing Fox vypustila do světa nový web. Jeho součástí je i blog, na kterém máte popsáno, jak si nástroj nastavit a nebo jak postupovat při propojení nové lišky a Shoptetu. Sledujte appku na sociálních sítích či Youtube, obsah se bude rozšiřovat a nastavení automatické cenotvorby tak bude ještě jednodušší.

Produktové obrázky jedině bez chyb

Kromě releasu si Feed Image Editor připravil další výraznou novinkou a tou je audit produktových obrázků. Stačí jen nahrát URL adresu vašeho feedu a během chvilky budou odhaleny veškeré chyby, jež vám brání v inzerci. Princip je velmi podobný tomu, jaký znáte u auditu feedu v Mergadu. A ještě jednu společnou věc mají – jsou zdarma. Postup práce a tipy si můžete přečíst na blogu Mergada.

Akce, diagnostika a spojení dvou výrazných jmen

Ve Zboží.cz napsali článek, kde popisují přehled chyb v XML feedech.
Heureka informovala o spuštěných content změnách či o tom, jak dubnová e-commerce meziročně rostla. Stejně jako minulý rok, tak i tento si připravili promo akci spolu se Slevomatem. Cílem je motivace zákazníků dávat e-shopům recenze. Prodejcům se tím zvyšuje věrohodnost a šance pro získání či udržení certifikátu Ověřeno zákazníky, který umožňuje bidding produktů. 
Květen přinesl i novou spolupráci Zásilkovny a Alzy. Konkrétně se jedná o možnost vyzvednutí zásilek v AlzaBoxech. Tím se obohacují dodací alternativy nejen zákazníkům, ale také samotným e-shopařům. Podrobnější informace popsali kolegové z Mergada, nebo je najdete přímo na blogu Zásilkovny.

 

Se souhrnem májových událostí jsme u konce. Sledujte i nadále náš blog nebo sociální sítě a užijte si skok do prvního teplejšího měsíce.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.