Jste zde

Květnové lišácké novinky

Jaro je za námi a sluníčko začíná svítit čím dál víc. Než vyměníme mikiny za plavky, pojďme si představit novinky za uplynulé čtyři týdny.

Co se dělo v naší dílně

Na Youtube naleznete dva nové videonávody, které vám pomohou vyznat se v Bidding Foxu a efektivněji jej využívat. V hledáčku jsme měli stránku Strategie a následně Diagnostiku – mrkněte na ně. Připravili jsme si pro vás i psaný návod, tentokrát o segmentaci produktů podle počtu hodnocení pomocí Bidding Fox Elements a maker.

Aplikace Pricing Fox vypustila do světa nový web. Jeho součástí je i blog, na kterém máte popsáno, jak si nástroj nastavit a nebo jak postupovat při propojení nové lišky a Shoptetu. Sledujte appku na sociálních sítích či Youtube, obsah se bude rozšiřovat a nastavení automatické cenotvorby tak bude ještě jednodušší.

Produktové obrázky jedině bez chyb

Kromě releasu si Feed Image Editor připravil další výraznou novinkou a tou je audit produktových obrázků. Stačí jen nahrát URL adresu vašeho feedu a během chvilky budou odhaleny veškeré chyby, jež vám brání v inzerci. Princip je velmi podobný tomu, jaký znáte u auditu feedu v Mergadu. A ještě jednu společnou věc mají – jsou zdarma. Postup práce a tipy si můžete přečíst na blogu Mergada.

Akce, diagnostika a spojení dvou výrazných jmen

Ve Zboží.cz napsali článek, kde popisují přehled chyb v XML feedech.
Heureka informovala o spuštěných content změnách či o tom, jak dubnová e-commerce meziročně rostla. Stejně jako minulý rok, tak i tento si připravili promo akci spolu se Slevomatem. Cílem je motivace zákazníků dávat e-shopům recenze. Prodejcům se tím zvyšuje věrohodnost a šance pro získání či udržení certifikátu Ověřeno zákazníky, který umožňuje bidding produktů. 
Květen přinesl i novou spolupráci Zásilkovny a Alzy. Konkrétně se jedná o možnost vyzvednutí zásilek v AlzaBoxech. Tím se obohacují dodací alternativy nejen zákazníkům, ale také samotným e-shopařům. Podrobnější informace popsali kolegové z Mergada, nebo je najdete přímo na blogu Zásilkovny.

 

Se souhrnem májových událostí jsme u konce. Sledujte i nadále náš blog nebo sociální sítě a užijte si skok do prvního teplejšího měsíce.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.