Jste zde

Bidding Fox News

První měsíc je za námi. Byl nasazen release plný novinek, a také jsme se mohli setkat osobně. Pojďme si společně projít, co všechno rozjezd do nového roku obnášel.

Release a videorubriky

V Bidding Foxu se kompletně změnila Hlavní stránka, která nyní nabízí přehlednější a podrobnější grafy. V jednotlivých boxech jsou téměř veškeré informace o tom, jak se vašemu sortimentu daří. Zásadní změna spočívá kromě vzhledu a více datech v osamostatnění strategií. Najdete je v záhlaví aplikace a poskytují další možnosti nastavení. Nově můžete například biddovat vámi vyfiltrovaný výběr produktů. O releasu jsme vydali článek na našem blogu. Zjistěte více jak na práci s filtry a jejich diagnostikou a koukněte na náš videonávod.

Nový vzhled Hlavní stránky
Nový vzhled Hlavní stránky

Nezapomněli jsme ani na rubriku Just Bidding, kterou jsme ve spolupráci s Mergadem rozšířili o šestý díl. Jirka s Naty si v něm popovídali mimo jiné o měření konverzí, nebo častých chybách při využívání Bidding Foxu. Pusťte si video na našem blogu, nebo YT kanále.

Potkejme se osobně

Lišáka neustále rozšiřujeme o nové funkce a abyste se v nich lépe vyznali, vypsali jsme další termíny na školení. Konkrétní dotazy či nejasnosti jsme vám zodpověděli i na letošním Reshoperu. Těm, kteří navštívili náš stánek a zajímali se o využívání aplikací, bychom tímto rádi poděkovali. Pokud vám to časově nevyšlo, zastavte se za námi na další školeníMeetUp v Bratislavě, jehož termín je už 26. února, nebo na zimní MergadoFest.

Leden v Heurece

Nezapomeňte i na spuštěné kategorie a plánované content změny z dílny Heureky. Pokud byste si nevěděli s něčím rady, můžete nahlédnou na jejich youtube kanál. Kromě různých videí zde naleznete i praktické návody. Souhrn dojmů z Reshoperu, na kterém jsme se společně potkali, najdete v článku.

 

Ohlédnutí do uplynulých týdnů máme u konce. Pokud vás čeká lyžovačka v zasněžené krajině, přejeme krásnou dovolenou. A my se na vás budeme těšit na některé ze zmíněných akcí.

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Vstupní stránka vs. ITEM_ID
Při nastavování aplikace Bidding Fox máte možnost vybrat si, podle čeho budete párovat statistiky k produktům. Rozlišujeme dvě možnosti – párování podle vstupní stránky a nebo ITEM_ID. Obě se vyznačují specifickým chováním a mají výhody i nevýhody. Zjistěte o nich více.
Certifikovaní partneři
Nevíte si rady s inzercí na Heurece a Zboží.cz? Svěřte svůj e-shop do zkušených rukou našich certifikovaných partnerů.
První strategie biddingu
Zapnutím aplikace práce nekončí. Jen se správně nastavenými strategiemi bude Bidding Fox vědět, jak má pro váš e-shop pracovat. Zjistěte více, aby i vaše inzerce běžela jak řádně promazaný stroj.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.