Jste zde

Just Bidding #6 – Nejen o měření konverzí, sledování konkurence a Bidding Fox Elements

V šestém díle videorubriky Just Bidding vám pomůžeme nahlédnout do možností strategií nebo Bidding Fox Elements. Jirka se také rozpovídá o tom, jak na efektivní bidding, měření konverzí či o novinkách v aplikaci. Pusťte si video a pokud byste se chtěli o aplikaci Bidding Fox nebo Bidding Fox Elements dozvědět více, navštivte naše školení.

 

 

V tomto díle naleznete:

00:42 Jaké nejčastější problémy řeší support Bidding Foxu?
1:52 Jak na standardní měření konverzí na Zboží.cz?
3:36 Jaké specifikace má měření konverzí na Heurece?
4:45 Kolik je ideální počet strategií při bidovaní?
5:52 Jaké jsou možnosti při nastavení biddingu pokud chceme pouze sledovat dění?
7:35 Jak na bidování tam, kde není moje konkurence?
9:03 Jak funguje aplikace Bidding Fox Elements?
10:15 Jak postupovat při bidování velkého počtu produktů, když se mi přepisuje jen pár z nich?
12:08 Co dělat v případě, když si klient nastaví CPC v Bidding Foxu, ale v Heurece se to nepřepíše?
13:50 Jaké novinky a vylepšení přibyly do aplikace Bidding Fox?

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Vstupní stránka vs. ITEM_ID
Při nastavování aplikace Bidding Fox máte možnost vybrat si, podle čeho budete párovat statistiky k produktům. Rozlišujeme dvě možnosti – párování podle vstupní stránky a nebo ITEM_ID. Obě se vyznačují specifickým chováním a mají výhody i nevýhody. Zjistěte o nich více.
Certifikovaní partneři
Nevíte si rady s inzercí na Heurece a Zboží.cz? Svěřte svůj e-shop do zkušených rukou našich certifikovaných partnerů.
První strategie biddingu
Zapnutím aplikace práce nekončí. Jen se správně nastavenými strategiemi bude Bidding Fox vědět, jak má pro váš e-shop pracovat. Zjistěte více, aby i vaše inzerce běžela jak řádně promazaný stroj.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.