Jste zde

Just Bidding #6 – Nejen o měření konverzí, sledování konkurence a Bidding Fox Elements

V šestém díle videorubriky Just Bidding vám pomůžeme nahlédnout do možností strategií nebo Bidding Fox Elements. Jirka se také rozpovídá o tom, jak na efektivní bidding, měření konverzí či o novinkách v aplikaci. Pusťte si video a pokud byste se chtěli o aplikaci Bidding Fox nebo Bidding Fox Elements dozvědět více, navštivte naše školení.

 

 

V tomto díle naleznete:

00:42 Jaké nejčastější problémy řeší support Bidding Foxu?
1:52 Jak na standardní měření konverzí na Zboží.cz?
3:36 Jaké specifikace má měření konverzí na Heurece?
4:45 Kolik je ideální počet strategií při bidovaní?
5:52 Jaké jsou možnosti při nastavení biddingu pokud chceme pouze sledovat dění?
7:35 Jak na bidování tam, kde není moje konkurence?
9:03 Jak funguje aplikace Bidding Fox Elements?
10:15 Jak postupovat při bidování velkého počtu produktů, když se mi přepisuje jen pár z nich?
12:08 Co dělat v případě, když si klient nastaví CPC v Bidding Foxu, ale v Heurece se to nepřepíše?
13:50 Jaké novinky a vylepšení přibyly do aplikace Bidding Fox?

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.