Jste zde

Konference nejen o biddingu

Praktických příkladů a rad v e-commerce není nikdy dost. Proto pro vás pořádáme konferenci o biddingu – PROBIDDING. Pracujete se zbožáky a nastavujete bidding ručně nebo automaticky? Právě pro vás je určený den plný biddingové inspirace a sdílení zkušeností.

PROČ PROBIDDING 

Na konferenci se setkají markeťáci a e-shopaři, kteří pracují s biddingem, chtějí se podělit o své zkušenosti a inspirovat se postupy ostatních. Strategií biddingu je nejméně milion a jedna. Každý specialista nebo e-shopař používá tu svoji ověřenou. Proto si přijďte poslechnout, jak to dělají ostatní z oboru.

PROBIDDING 2020

Ročník 2020 – s ohledem na situaci zrušeno

Letošní ročník Probiddingu bude součástí e-commerce konference MergadoFest. Máme pro vás připravenou samostatnou stage, na které se můžete těšit například na přednášku Vládi Trevisana z agentury Besteto nebo Jany Dzuričkové z Unikum. Co všechno vás na MergadoFestu čeká? Přečtěte si více informací v oficiálním programu na stránkách Mergada, zaregistrujte se a my se budeme těšit 17. záříMo-cha nedaleko brněnského výstaviště.

 

CENA

Událost je ZDARMA, je pouze potřeba vyplnit registrační formulář. Zajistíte si tak židli na sezení. 

 

V případě dotazů či nejasností neváhejte napsat na e-mail dominika.postavova@biddingfox.com.

 

SEZNAM PŘEDNÁŠEK

  • Jirka Guňka – Automatický bidding jako brána k lepším datům o inzerci a konkurenci
    Nebaví vás biddovat manuálně? Nahlédněte do světa automatického biddingu. Ukážeme si, jaká data a informace můžete získat díky Bidding Foxu o konkurenci nebo vlastním sortimentu. Jak na pár kliknutí odhalit problémy či pravidelně dostávat reporty o vybraných produktech. Nebo jak zjistit, které produkty máte špatně spárovány a stojí jen peníze místo toho, aby přinášely objednávky. Díky aplikaci Bidding Fox ušetříte hodiny týdně.
     
  • Vláďa Trevisan – Jak začít s cenotvorbou na svém e-shopu
    Jaké jsou cenové strategie? Kde získat data pro cenotvorbu? Jak si stanovit cíle? Jak cenotvorbu automatizovat? Jak vyhodnotit přínos cenotvorby? Na to všechno a mnohem víc odpovím ve svém workshopu. Dále vám ukážu, jak si snadno nastavit cenový automat pomocí Mergada a nebo aplikace Pricing Fox na Shoptetu a nebo jiném krabicovém, či open-source e-shopovém řešení.
     
  • Michal Trousil – Čím více tím lépe, nemusí vždy platit
    Ukážu vám, jak pustupuji při nastavování strategií pro bidding. Jak se rozhoduji, jestli a kolik strategií zvolím. Z jakých dat vycházím, (jak strategie validuji) a inzerci zpětně vyhodnocuji napříč zbožáky, jako je Heureka, Favi, Glami.
     
  • Jana Dzuričková – CSS a jeho miesto pri biddingu na zbožákoch
    Čoraz viac zbožákov nám umožňuje zapojiť sa do CSS. Aké možnosti nám zbožáky ponúkajú? Kedy je výhodné sa zapojiť? A ako pri tom pracovať s biddingom a neminúť celý budget za 3 dni? Prednáška o tom, ako efektívne využiť CSS vo svoj prospech.

 

Tým Bidding Fox

 

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.