Jste zde

Získejte přehled o nákladech a prodejích svých produktů

Release Bidding Fox Elements s sebou přinesl spoustu nových elementů. Pomohou vám nejen se sledováním spárovanosti a hodnocení produktů, ale i monitoringem prodejů a nákladů. V článku se dozvíte, kde je najdete a jak vám usnadní práci.

V půlce června si pro vás Lišák přichystal další release s novými elementy. Abyste se v nich lépe orientovali, rozdělili jsme je přehledně do kategorií:

  • ProduktRoku a hodnocení produktu
  • Přehled o výkonu a nákladech
  • Report nespárovaných produktů a čekajících na zařazení
  • Statistiky z Heureka Košíku

ProduktRoku a hodnocení produktu

ProduktRoku je soutěž, ve které Heureka každoročně vyhlašuje nejpopulárnější výrobky v jednotlivých kategoriích podle preferencí spotřebitelů.

Umístil se váš produkt v této soutěži? Potom pro vás budou užitečné nové elementy, obsahující pozici produktu, jeho kategorii a typ kategorie. Všechna data se vážou k roku posledního umístění. K čemu je lze využít? Vytvořte si ve Feed Image Editoru obrázky produktů se štítky o umístění v soutěži, díky kterým přilákáte víc zákazníků. Zabere vám to jen pár kliknutí.

Feed Image Editor
Ukázka obrázku z Feed Image Editoru.

Náš Lišák nově ukrývá informace o počtu doporučení a maximálním i minimálním hodnocení, která se vážou na vaše prodeje. Můžete s nimi pracovat tak, že si v Mergadu vyberete produkty, které mají více jak 10 hodnocení. Výběr vyexportujete do formátu csv a v tabulkovém procesoru si je seřadíte. Díky tomu uvidíte, jaké produkty jsou mezi vašimi zákazníky nejpopulárnější a zaměříte se jen na ty, které mají největší potenciál. Určitě to oceníte v případě, kdy máte ve feedu tisíce produktů a chcete začít s optimalizací.

Přehled hodnocení produktu
Výpis elementů z přehledu hodnocení produktu.

Přehled o výkonu a nákladech

Chcete vědět, jak efektivní jste na Heurece? K nastavení správné biddovací strategie vám poslouží přehled o výkonu a nákladech. Zjistíte z něj počet prokliků, celkové náklady, obrat i počet objednávek za posledních 90 dní. To vše pro biddované i nebiddované produkty.

Najdete tak například nebiddované produkty, které jsou populární. Když je začnete biddovat, je velká šance, že se u nich zvýší počet prokliků i objednávek. Můžete také vypočítat, kolik zákazníků přijde z biddovaných pozic a jaký je podíl nákladů na bidding na celkových nákladech.

Přehled o výkonu a nákladech
Elementy z přehledu o výkonu a nákladech.

Report nespárovaných produktů a čekajících na zařazení

Zobrazí ty produkty, které nejsou spárované a navrhne vám název produktu i jeho kategorii podle EAN kódu. Data máte uložená v Bidding Fox Elements. V Mergadu si tak jednoduše těmito návrhy naplníte PRODUCTNAME a CATEGORYTEXT.

Nespárované produkty
Výpis elementů z reportu nespárovaných produktů.

Produkty čekající na zařazení Heureka ještě zpracovává. Zkontrolujte, jestli zasíláte v XML feedu správné informace.

Produkty čekající na zařazení
Elementy z reportu produktů čekajících na zařazení.

Statistiky z Heureka Košíku

Nově můžete zahrnout do vašich výpočtů pro optimalizaci i data o prodejích z Košíku. Budou se vám hodit statistiky, jako je počet objednávek, podíl nákladů na obratu nebo provize Heureky. Zjistíte:

  • kolik produktů bylo skutečně objednáno,
  • kolik jste zaplatili na provizi Heurece,
  • a co vás to stálo.
Statistiky Košíku
Ukázka elementů ze statistik Košíku.

V článku jsou shrnutá nová vylepšení, která jsme vytvořili na základě vašich přání a potřeb. Usnadní orientaci v nákladech i prodejích a pomohou při optimalizaci inzerce. Dejte nám vědět, jak se vám s elementy pracuje. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Jak omezit náklady v Bidding Foxu
Nechcete zbytečně plýtvat peníze na produkty, které vám nic nepřinesou? Využijte nové funkce Bidding Foxu, díky kterým budete mít náklady pod ještě lepší kontrolou. Aplikaci jsme nově obohatili o...
Analýza konkurence pomocí Bidding Foxu
Díky aplikaci hravě získáte informace potřebné k analýze konkurence. Pomocí několika kroků zjistíte, jaké e-shopy vám konkurují na produktových kartách a za jaké ceny nabízí stejné produkty jako vy...
Připravte svou inzerci na vánoční sezónu pomocí Bidding Fox Elements
Chcete vytěžit ze své nabídky na zbožácích maximum? Bidding Fox Elements vás vyzbrojí seznamem vašich nejžádanějších produktů nebo dárků konkurence. Je také šikovným pomocníkem v časování kampaní a...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.