Jste zde

Proklik z Heureky přímo do e-shopu

Heureka se vrátila k funkci, že se zákazník může z kategorie prokliknout rovnou do e-shopu. Tuto možnost mají zákazníci u produktů, u kterých je jen jeden prodejce. Díky tomu se zákazník dostává na stránky e-shopu mnohem rychleji a je větší pravděpodobnost, že nákup dokončí. Změnu uvidíte nejlépe u kategorie fashion. Jednonabídkové produkty jsou od ostatních odlišené tak, že vedle ceny vidíte rovnou název e-shopu

Jednonabídkové produkty jsou i takové, které nabízí jeden e-shop v několika variantách, ovšem v takovém případě se uživatel proklikne na detail produktu na Heurece.

Všechny podrobnosti se dozvíte v článku na blogu Heureky.  

Kategorie dámská trička a jednonabídkové produkty, ze kterých se prokliknete přímo do e-shopu.
Mezi jednonabídkové produkty se řadí i takové, které nabízíte v několika variantách.
Prokliknutí přímo do e-shopu vs. proklik do detailu na Heurece, díky zasílaným variantám.

Máte v nabídce takové produkty a potěšila vás Heureka touto staronovou funkcí? Napište nám do komentářů.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.