Heureka se vrátila k funkci, že se zákazník může z kategorie prokliknout rovnou do e-shopu. Tuto možnost mají zákazníci u produktů, u kterých je jen jeden prodejce. Díky tomu se zákazník dostává na stránky e-shopu mnohem rychleji a je větší pravděpodobnost, že nákup dokončí. Změnu uvidíte nejlépe u kategorie fashion. Jednonabídkové produkty jsou od ostatních odlišené tak, že vedle ceny vidíte rovnou název e-shopu.
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/vykricnik.png)
Všechny podrobnosti se dozvíte v článku na blogu Heureky.
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/moda.png)
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/varianty.png)
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/proklik-do-eshopu.png)
Máte v nabídce takové produkty a potěšila vás Heureka touto staronovou funkcí? Napište nám do komentářů.
Přidat komentář