Jste zde

Proklik z Heureky přímo do e-shopu

Heureka se vrátila k funkci, že se zákazník může z kategorie prokliknout rovnou do e-shopu. Tuto možnost mají zákazníci u produktů, u kterých je jen jeden prodejce. Díky tomu se zákazník dostává na stránky e-shopu mnohem rychleji a je větší pravděpodobnost, že nákup dokončí. Změnu uvidíte nejlépe u kategorie fashion. Jednonabídkové produkty jsou od ostatních odlišené tak, že vedle ceny vidíte rovnou název e-shopu

Jednonabídkové produkty jsou i takové, které nabízí jeden e-shop v několika variantách, ovšem v takovém případě se uživatel proklikne na detail produktu na Heurece.

Všechny podrobnosti se dozvíte v článku na blogu Heureky.  

Kategorie dámská trička a jednonabídkové produkty, ze kterých se prokliknete přímo do e-shopu.
Mezi jednonabídkové produkty se řadí i takové, které nabízíte v několika variantách.
Prokliknutí přímo do e-shopu vs. proklik do detailu na Heurece, díky zasílaným variantám.

Máte v nabídce takové produkty a potěšila vás Heureka touto staronovou funkcí? Napište nám do komentářů.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Fox Elements
Máte ve svém feedu tisíce položek a potřebujete je správně zařadit do katalogu Heureky? Díky Bidding Fox Elements je spárujete na pár kliknutí. V článku jsme vám sepsali stručný návod, ve kterém vám...
release Bidding Foxu
Náš Lišák je zase o chlup lepší. V releasu jsme se zaměřili na biddování minimem kategorie dle ceníku Heureky, kombinování více filtrů najednou i na přehlednost naší aplikace. Seznamte se nejen s...
červnové lišácké novinky
S Lišákem si vytvoříte vlastní metriky. Pricing Fox si propojíte s e-shopovou platformou Webareal a v diagnostice najdete několik nových detekcí. Heureka představila nové tagy a odstartovala sérii...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.