Jste zde

PROBIDDING 2019 - záznam přednášky Šárky Cihlové

Podívejte se na další ze záznamů z přednášek, které zazněly na PROBIDDINGu 2019. Poslechněte si, o čem mluvila Šárka Cihlová z agentury Red Media.

Svoji přednášku věnovala segmentaci produktů a její důležitosti v biddingu. Ukázala, jak produkty dělí a proč k tomuto problému přistupuje právě tímto způsobem.

Poslechnout si můžete samostatný zvukový záznam.

Šárce moc děkujeme a těšíme se na příště. 

Komentáře

Šárčina přednáška byla báječná.
Ješte jědnou Šárko veliké díky za ni!

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Proč Heureka hlásí price_don't_match a jak se tohohle varování zbavit ? Díky drobné úpravě skriptu měření konverzí to teď půjde jako po másle. V článku vám ukážeme, jak na to.
Chystáte se použít párování dat k produktům podle CODE v Bidding Foxu? Máme pro vás jednoduchý návod, jak CODE dostat do Heureka feedu ze Shoptetu. Nepotřebujete složité úpravy pravidel, celý postup je rychlý a zvládne ho každý e-shopař.
7 tipů jak snížit náklady na bidding
Víte, jak využít srovnávače zboží co nejefektivněji, aby vám nemizely peníze v biddingu jako v černý díře? Dali jsme pro vás dohromady několik tipů od specialistů, tak se na ně pojďme podívat!

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.