Jste zde

PROBIDDING 2019 - záznam přednášky Šárky Cihlové

Podívejte se na další ze záznamů z přednášek, které zazněly na PROBIDDINGu 2019. Poslechněte si, o čem mluvila Šárka Cihlová z agentury Red Media.

Svoji přednášku věnovala segmentaci produktů a její důležitosti v biddingu. Ukázala, jak produkty dělí a proč k tomuto problému přistupuje právě tímto způsobem.

Poslechnout si můžete samostatný zvukový záznam.

Šárce moc děkujeme a těšíme se na příště. 

Komentáře

Šárčina přednáška byla báječná.
Ješte jědnou Šárko veliké díky za ni!

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Začátek roku 2025 nás nešetřil. Spoustu se toho od ledna změnilo a výjimkou není ani sféra oblíbených zbožáků, jako je Heureka.cz nebo Zboží.cz. Abyste se ve všech novinkách neztratili, sepsali jsme...
Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.