Jste zde

PROBIDDING 2019 - záznam přednášky Lídy Svitálkové

Na našem YouTube kanále najdete všechny záznamy z konference PROBIDDING 2019. Připomeňte si, o čem přednášející mluvili a zkuste jejich postupy a tipy převést do vaší práce. 

Podívejte se na záznam přednášky Lídy Svitálkové, která ukázala, jak postupuje při auditu Heureky a Zboží. Ukázala řešení problémů, se kterými jste se na zbožácích nejspíš už setkali a spoustu tipů pro vaši práci. 

Odkazy z videa

Lídě moc děkujeme a budeme se těšit zase příště. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.