Jste zde

Bidding Fox Elements tipy III. - automatické snižování CPC

Venku je krásně, svítí sluníčko, je teplo. Všichni jedou někam na výlet, jsou u bazénu a dělají vše, jen nenakupují přes internet. A vám se proklikává kredit a nechodí objednávky. Není to škoda? Je! A my máme řešení, které jednou nastavíte a krásné víkendy už si budete jen užívat
Bidding Fox Elements vám s tím pomůže. Pojďme na to.

Aktivujte element

  • BFE_D_DAY_OF_WEEK, který nabývá hodnot 1-7, kde pondělí odpovídá 1 a neděle 7.
Výběr elementu v Bidding Fox Elements

V Mergadu nastavte výběr

  • BFE_D_DAY_OF_WEEK ~ "(6|7)"

“(6|7)” tedy znamená výběr pro sobotu a neděli

Výběr v Mergadu

A pro výběr pravidlo

  • %HEUREKA_CPC% * 0.6

Jako typ pravidla zvolte “Výpočet” a element pro úpravu HEUREKA_CPC
Bidding snižte tak, jak uznáte za vhodné, 0.6 berte jako příklad. 

Nastavení pravidla v Mergadu

A je to, máte nastavený bidding tak, aby se o víkendu automaticky snižoval.

Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>

Ze života biddingového automatu

Začít s biddingem může působit jako velký krok. Ale věřte, když víte co chcete, co nechcete a kam směřujete, máte půl práce hotovo. A zbytek? Ten už zvládnete s trochou lišáckého vedení. 🦊 Tak se do toho pustíme.
Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.