Jste zde

Heureka na detailu produktu zobrazuje klíčová slova z recenzí

Heureka dnes vydala novinku, kterou najdete na Detailu obchodu. Je to zobrazení nejčastějších slov z recenzí a hodnocení e-shopu. Tato klíčová slova mají zákazníkům pomoci v rozhodování, jestli v e-shopu nakoupí nebo budou hledat dál. Zobrazují se nejen kladná, ale i negativní hodnocení. Algoritmus se bude neustále učit a bude čím dál chytřejší.

Kdy se klíčová slova zobrazí

E-shop musí splnit několik podmínek. 

  • Zavedená služba Ověřeno zákazníky.
  • Za posledních 6 měsíců ověřených alespoň 30 textových recenzí.
  • Alespoň 2 klady nebo zápory.

Jednotlivá slova se analyzují z dotazníku spokojenosti. Ze zobrazování se není možné odhlásit. 

Zobrazení klíčových slov v Detailu obchodu, zdroj: blog.heureka.cz/2018/12/19/klicova-slova-z-hodnoceni-e-shopu-nove-na-detailu-produktu/

Víc si můžete přečíst na blogu Heureky. Co na tuto novinku říkáte? 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

release Bidding Foxu
Exporty v Bidding Foxu se hodí pro další práci s daty i pro prezentaci klientům. Mnohdy nepotřebujete všechny sloupečky, které export konkurence a export produktů konkurence nabízí. Proto jsme se v...
Rozhovor o biddingu
Vánoční sezona se nezadržitelně blíží a e-shopy začínají bojovat o pozornost svých zákazníků. Bidding je jednou z variant, díky které mohou své produkty na zbožových srovnávačích více zviditelnit a...
Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.