Jste zde

Heureka na detailu produktu zobrazuje klíčová slova z recenzí

Heureka dnes vydala novinku, kterou najdete na Detailu obchodu. Je to zobrazení nejčastějších slov z recenzí a hodnocení e-shopu. Tato klíčová slova mají zákazníkům pomoci v rozhodování, jestli v e-shopu nakoupí nebo budou hledat dál. Zobrazují se nejen kladná, ale i negativní hodnocení. Algoritmus se bude neustále učit a bude čím dál chytřejší.

Kdy se klíčová slova zobrazí

E-shop musí splnit několik podmínek. 

  • Zavedená služba Ověřeno zákazníky.
  • Za posledních 6 měsíců ověřených alespoň 30 textových recenzí.
  • Alespoň 2 klady nebo zápory.

Jednotlivá slova se analyzují z dotazníku spokojenosti. Ze zobrazování se není možné odhlásit. 

Zobrazení klíčových slov v Detailu obchodu, zdroj: blog.heureka.cz/2018/12/19/klicova-slova-z-hodnoceni-e-shopu-nove-na-detailu-produktu/

Víc si můžete přečíst na blogu Heureky. Co na tuto novinku říkáte? 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.