Jste zde

Heureka na detailu produktu zobrazuje klíčová slova z recenzí

Heureka dnes vydala novinku, kterou najdete na Detailu obchodu. Je to zobrazení nejčastějších slov z recenzí a hodnocení e-shopu. Tato klíčová slova mají zákazníkům pomoci v rozhodování, jestli v e-shopu nakoupí nebo budou hledat dál. Zobrazují se nejen kladná, ale i negativní hodnocení. Algoritmus se bude neustále učit a bude čím dál chytřejší.

Kdy se klíčová slova zobrazí

E-shop musí splnit několik podmínek. 

  • Zavedená služba Ověřeno zákazníky.
  • Za posledních 6 měsíců ověřených alespoň 30 textových recenzí.
  • Alespoň 2 klady nebo zápory.

Jednotlivá slova se analyzují z dotazníku spokojenosti. Ze zobrazování se není možné odhlásit. 

Zobrazení klíčových slov v Detailu obchodu, zdroj: blog.heureka.cz/2018/12/19/klicova-slova-z-hodnoceni-e-shopu-nove-na-detailu-produktu/

Víc si můžete přečíst na blogu Heureky. Co na tuto novinku říkáte? 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Fox Elements
Máte ve svém feedu tisíce položek a potřebujete je správně zařadit do katalogu Heureky? Díky Bidding Fox Elements je spárujete na pár kliknutí. V článku jsme vám sepsali stručný návod, ve kterém vám...
release Bidding Foxu
Náš Lišák je zase o chlup lepší. V releasu jsme se zaměřili na biddování minimem kategorie dle ceníku Heureky, kombinování více filtrů najednou i na přehlednost naší aplikace. Seznamte se nejen s...
červnové lišácké novinky
S Lišákem si vytvoříte vlastní metriky. Pricing Fox si propojíte s e-shopovou platformou Webareal a v diagnostice najdete několik nových detekcí. Heureka představila nové tagy a odstartovala sérii...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.