Jste zde

Heureka rozšiřuje výdejní místa

Heureka od 1. 5. ruší HeurekaPoint a rozšiří spolupráci s výdejními místy. Kompletně tak přejde k výdejnám Uloženky. Od tohoto dne přestane být HeurekaPoint podporován v DELIVERY a záložka bude odebrána z administrace e-shopu i z detailu obchodu a produktu.

Výdejní místa můžete aktivovat přímo v XML souboru. Nemusíte je vyplňovat ve správě e-shopu na Heurece, protože odběrná místa vyplňují přímo výdejny. Vy je pouze aktivujete pomocí elementu DELIVERY. Pokud budete mít ve feedu stále vyplněný HeurekaPoint, v administraci se vám zobrazí chyba o neznámém dopravci.

Možnosti tagu DELIVERY

Výdejní místa


Jako výdejní místa můžete uvést jen ta, na která můžete zboží doručit a u zboží, které na výdejně lze převzít. Zboží nadměrné velikosti přes výdejnu převzít nelze, jako to bylo u HeurekaPointu.

Zákazník je o místech informován v detailu produktu. Navíc bude Heureka, při filtrování podle lokality, zobrazovat i e-shopy, které výdejnu v daném městě používají. To by mělo vést ke zvýšení konverzního poměru. 

UKÁZKA

<DELIVERY>
<DELIVERY_ID>ULOZENKA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD>59/DELIVERY_PRICE_COD>
</DELIVERY>
<DELIVERY>
<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE>50</DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD>80</DELIVERY_PRICE_COD>
</DELIVERY>
 

Zobrazení výdejních míst

 

Více informací najdete i na blogu Heureky.

Ze života biddingového automatu

Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.