Jste zde

Heureka rozšiřuje výdejní místa

Heureka od 1. 5. ruší HeurekaPoint a rozšiří spolupráci s výdejními místy. Kompletně tak přejde k výdejnám Uloženky. Od tohoto dne přestane být HeurekaPoint podporován v DELIVERY a záložka bude odebrána z administrace e-shopu i z detailu obchodu a produktu.

Výdejní místa můžete aktivovat přímo v XML souboru. Nemusíte je vyplňovat ve správě e-shopu na Heurece, protože odběrná místa vyplňují přímo výdejny. Vy je pouze aktivujete pomocí elementu DELIVERY. Pokud budete mít ve feedu stále vyplněný HeurekaPoint, v administraci se vám zobrazí chyba o neznámém dopravci.

Možnosti tagu DELIVERY

Výdejní místa


Jako výdejní místa můžete uvést jen ta, na která můžete zboží doručit a u zboží, které na výdejně lze převzít. Zboží nadměrné velikosti přes výdejnu převzít nelze, jako to bylo u HeurekaPointu.

Zákazník je o místech informován v detailu produktu. Navíc bude Heureka, při filtrování podle lokality, zobrazovat i e-shopy, které výdejnu v daném městě používají. To by mělo vést ke zvýšení konverzního poměru. 

UKÁZKA

<DELIVERY>
<DELIVERY_ID>ULOZENKA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD>59/DELIVERY_PRICE_COD>
</DELIVERY>
<DELIVERY>
<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE>50</DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD>80</DELIVERY_PRICE_COD>
</DELIVERY>
 

Zobrazení výdejních míst

 

Více informací najdete i na blogu Heureky.

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.