Jste zde

Heureka rozšiřuje výdejní místa

Heureka od 1. 5. ruší HeurekaPoint a rozšiří spolupráci s výdejními místy. Kompletně tak přejde k výdejnám Uloženky. Od tohoto dne přestane být HeurekaPoint podporován v DELIVERY a záložka bude odebrána z administrace e-shopu i z detailu obchodu a produktu.

Výdejní místa můžete aktivovat přímo v XML souboru. Nemusíte je vyplňovat ve správě e-shopu na Heurece, protože odběrná místa vyplňují přímo výdejny. Vy je pouze aktivujete pomocí elementu DELIVERY. Pokud budete mít ve feedu stále vyplněný HeurekaPoint, v administraci se vám zobrazí chyba o neznámém dopravci.

Možnosti tagu DELIVERY

Výdejní místa


Jako výdejní místa můžete uvést jen ta, na která můžete zboží doručit a u zboží, které na výdejně lze převzít. Zboží nadměrné velikosti přes výdejnu převzít nelze, jako to bylo u HeurekaPointu.

Zákazník je o místech informován v detailu produktu. Navíc bude Heureka, při filtrování podle lokality, zobrazovat i e-shopy, které výdejnu v daném městě používají. To by mělo vést ke zvýšení konverzního poměru. 

UKÁZKA

<DELIVERY>
<DELIVERY_ID>ULOZENKA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD>59/DELIVERY_PRICE_COD>
</DELIVERY>
<DELIVERY>
<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE>50</DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD>80</DELIVERY_PRICE_COD>
</DELIVERY>
 

Zobrazení výdejních míst

 

Více informací najdete i na blogu Heureky.

Ze života biddingového automatu

Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.
Říjnové lišácké novinky
Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.