Jste zde

Heureka rozšiřuje výdejní místa

Heureka od 1. 5. ruší HeurekaPoint a rozšiří spolupráci s výdejními místy. Kompletně tak přejde k výdejnám Uloženky. Od tohoto dne přestane být HeurekaPoint podporován v DELIVERY a záložka bude odebrána z administrace e-shopu i z detailu obchodu a produktu.

Výdejní místa můžete aktivovat přímo v XML souboru. Nemusíte je vyplňovat ve správě e-shopu na Heurece, protože odběrná místa vyplňují přímo výdejny. Vy je pouze aktivujete pomocí elementu DELIVERY. Pokud budete mít ve feedu stále vyplněný HeurekaPoint, v administraci se vám zobrazí chyba o neznámém dopravci.

Možnosti tagu DELIVERY

Výdejní místa


Jako výdejní místa můžete uvést jen ta, na která můžete zboží doručit a u zboží, které na výdejně lze převzít. Zboží nadměrné velikosti přes výdejnu převzít nelze, jako to bylo u HeurekaPointu.

Zákazník je o místech informován v detailu produktu. Navíc bude Heureka, při filtrování podle lokality, zobrazovat i e-shopy, které výdejnu v daném městě používají. To by mělo vést ke zvýšení konverzního poměru. 

UKÁZKA

<DELIVERY>
<DELIVERY_ID>ULOZENKA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD>59/DELIVERY_PRICE_COD>
</DELIVERY>
<DELIVERY>
<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE>50</DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD>80</DELIVERY_PRICE_COD>
</DELIVERY>
 

Zobrazení výdejních míst

 

Více informací najdete i na blogu Heureky.

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.