Heureka nový ceník prokliků od 2. 9. 2019

Blížící se začátek nového školního roku přinese změny nejen do života dětí, ale také e-shopařů a správců inzerce. Heureka aktualizuje ceník prokliků jak pro český, tak i slovenský portál.
 

“Nová, mnohem podrobnější struktura ceníku služeb na Heurece e-shopům pomůže lépe optimalizovat inzerci a kampaně. Ceny jsme nově nastavili pro 33 cenových pásem a 96 (pod)kategorií. Díky větší podrobnosti jsou ceny voleny mnohem více s ohledem na danou cenovou hladinu a s větším důrazem na charakteristiky daných segmentů a kategorií. 
Změna ceny tak záleží na konkrétním cenovém pásmu a podkategorii produktů, v mnoha kategoriích tak dochází naopak ke zlevnění.” 
Heureka
 

Nové ceníky prokliků od 2. 9. 2019 

Ceník prokliků pro českou Heureku🇨🇿.

Ceník prokliků pro slovenskou Heureku🇸🇰.

 

Ceníky do 2. 9. 2019

Ceník prokliků platný pro Heureka.cz do 2. 9. 2019

Ceník prokliků platný pro Heureka.sk do 2. 9. 2019

Usnadní vám podrobnější ceníky práci s inzercí? Napište nám své postřehy do komentářů.
 

Komentáře

Vida, tohle už je hodně podrobné. Ručně se to bude zpracovávat hůř. Ještě, že máme tu automatizaci :-)

Přidat komentář

Další články

Jak nastavit první strategii biddingu
Po zapnutí aplikace, správném propojení s Heurekou nebo Zbožím, Google Analytics a propojení všech dat, je třeba nastavit první strategii.
Rozšíření konkurence a strategií
Jsou to necelé dva měsíce, kdy jsme vám představili novinku v aplikaci Bidding Fox a to stránku Konkurence. Tuto sekci, která obohatila naši aplikaci, jsme rozšířili o Detail konkurenta a aby toho nebylo málo, přidali jsme i novou funkci v podobě Testovací strategie. Na následujících řádcích přiblížíme, co všechno vám novinky přinesou.