Jste zde

Elastic meetup #1 v Nekavárně

Úterní podvečer byl v Bidding Foxu ve znamení prvního brněnského Elastic meetupu. V Nekavárně se setkala necelá padesátka vývojářů, kteří se chtěli podělit o své zkušenosti s Elasticsearch a dozvědět se postřehy ostatních. Jak takový meetup vypadal?

Co je Elasticsearch

Elasticsearch je jedním ze způsobů fulltextového vyhledávání, které funguje za pomoci indexace dat, která se do něj uloží. Podporuje češtinu a zvládá dokonce i skloňování, časování a další úskalí našeho rodného jazyka. Jeho velkou výhodou je rychlost, kterou má díky horizontálnímu škálování. Fulltextové vyhledávání není jeho jedinou silnou stránkou. Data, která při vyhledávání nachází, můžete použít mimo jiné k filtrování na webu, ukládání logů a následnou vizualizaci pomocí nástroje Kibana. Jeho další silnou stránkou je podpora agregací nad daty. Díky tomu lze získávat obsáhlé reporty jako například průměrný obrat kategorie produktů po dnech, nejprodávanější produkty a další.

Elastic meetup #1 

Elastic podporuje tyto meetupy po celém světě. Tvoří se tak rozsáhlá komunita vývojářů, kteří s ním pracují a rádi se podělí o zkušenosti. Právě proto se kolem šesté sešli v Nekavárně jeho příznivci.
Káva, chlebíčky, pivo a další občerstvení, všechno bylo k dispozici. Dokonce i merchandise Elasticu.
Úvodního slova a první přednášky se ujal hlavní pořadatel Kuba Kluvánek, vývojář v Bidding Foxu. Svoji prezentaci pojemenoval “Elasticsearch jako primární databáze”. Popsal výhody Elasticsearch a jak s ním pracuje v Bidding Foxu. 
Zajímá vás víc? Podívejte se na video nebo prezentaci z jeho přednášky.

Další přednáška byla “ELK - stačí přidat data” od Václava Nesvadby z Data centa Fasteru

Poslední přednášky se ujal Václav Čevela z Pecka Designu a přednášel o “Elasticsearch - nastavení dynamic field mapping”. Na jeho prezentaci se můžete podívat tady

Přednášejícím moc děkujeme a těšíme se na další Meetup, který plánujeme na konec ledna. Pokud chcete poslat informace o dalším Meetupu do e-mailu, přihlaste se do newsletteru.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Průvodce biddingem
Jednou z variant, jak zviditelnit svůj e-shopový sortiment, je bidding. Ve čtvrtém díle si představíme jeho dostupné možnosti. Dozvíte se, na jakém principu funguje a jaké klady či zápory jednotlivé typy nabízí. Na závěr jsme si pro vás nachystali radu od specialisty na zbožové srovnávače.
Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.