Jste zde

Detail obchodu na Heureka.cz je nový, lepší!

Jedním z dlouhodobých cílů Heureky je, aby její web byl responzivní a uživatelsky přehledný. Právě proto postupně přichází se změnami zobrazení, tentokrát se týká detailu obchodu. Je přehlednější, klade důraz především na recenze a lépe řadí příspěvky v diskuzi. Pojďme se na to podívat.
 

Recenze


Osobní zkušenost zákazníka je velmi důležitým faktorem pro rozhodování dalších uživatelů při nákupu. Právě z tohoto důvodu jsou recenze na první pohled velmi dobře viditelné a přehledněji řazené. Informace o e-shopu, celkové hodnocení, Ověřeno zákazníky a další ocenění se nyní nacházejí v levém sloupci, společně s recenzemi.
 

Nové zobrazení detailu obchodu - Recenze
Staré zobrazení detailu obchodu - Recenze

Výdejní místa

V této záložce najdete informace, které byly ve starém zobrazení v záložce Informace a Pobočky. Nově se vám zobrazují výdejny seřazené od nejbližších po nejvzdálenější, vzhledem k vaší aktuální poloze. Výdejny můžete vidět na mapě, ale i vypsané jednotlivě pod sebou s adresami.

Nové zobrazení výdejních míst

 

Staré zobrazení výdejních míst

Diskuze


Nově se diskuze řadí do vláken, tak jak jsou uživatelé zvyklí z většiny sociálních sítí. Vlákna jsou jednoznačně přehlednější a informace mnohem lépe přístupné.
 

Nové zobrazení detailu obchodu - diskuze
Staré zobrazení detailu obchodu - diskuze

Výpis obchodů


I tady došlo ke změně v přístupu k recenzím a to zviditelněním možnosti přejít z výpisu přímo na recenze obchodu. Obchody jsou řazeny podle hodnocení.
 

Nové zobrazení výpisu internetových obchodů
Staré zobrazení výpisu internetových obchodů

Recenze a uživatelská zkušenost jsou velmi důležitými faktory, které rozhodují při nákupu. Heureka v aktualizaci na webu zviditelnila právě je a my věříme, že to je krok správným směrem. 
Řídíte se i vy při nákupu recenzemi ostatních, nebo ne a dáte jen na vlastní úsudek? 
 

Ze života biddingového automatu

Souhrn roku 2022 v Bidding Fox technologies
Rok 2022 v kostce. Nová aplikace, rostoucí úspěchy klientů, účast na e-commerce akcích – připomeňte si s námi významné momenty.
Jak Bidding Fox pomohl zvýšit průměrný meziroční růst tržeb o 45 %
Šetří čas, náklady a pomáhá ke zvyšování zisku. Jakých výsledků dosahují klienti s aplikací Bidding Fox, se dozvíte v případové studii s oXyShop.
Bidding Fox Elements od A do Z
Zacilte inzerci na míru svým zákazníkům. Data z Bidding Fox Elements obohatí XML feed o cenné údaje a zvýší výkonnost produktů i e-shopu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.