Jste zde

Detail obchodu na Heureka.cz je nový, lepší!

Jedním z dlouhodobých cílů Heureky je, aby její web byl responzivní a uživatelsky přehledný. Právě proto postupně přichází se změnami zobrazení, tentokrát se týká detailu obchodu. Je přehlednější, klade důraz především na recenze a lépe řadí příspěvky v diskuzi. Pojďme se na to podívat.
 

Recenze


Osobní zkušenost zákazníka je velmi důležitým faktorem pro rozhodování dalších uživatelů při nákupu. Právě z tohoto důvodu jsou recenze na první pohled velmi dobře viditelné a přehledněji řazené. Informace o e-shopu, celkové hodnocení, Ověřeno zákazníky a další ocenění se nyní nacházejí v levém sloupci, společně s recenzemi.
 

Nové zobrazení detailu obchodu - Recenze
Staré zobrazení detailu obchodu - Recenze

Výdejní místa

V této záložce najdete informace, které byly ve starém zobrazení v záložce Informace a Pobočky. Nově se vám zobrazují výdejny seřazené od nejbližších po nejvzdálenější, vzhledem k vaší aktuální poloze. Výdejny můžete vidět na mapě, ale i vypsané jednotlivě pod sebou s adresami.

Nové zobrazení výdejních míst

 

Staré zobrazení výdejních míst

Diskuze


Nově se diskuze řadí do vláken, tak jak jsou uživatelé zvyklí z většiny sociálních sítí. Vlákna jsou jednoznačně přehlednější a informace mnohem lépe přístupné.
 

Nové zobrazení detailu obchodu - diskuze
Staré zobrazení detailu obchodu - diskuze

Výpis obchodů


I tady došlo ke změně v přístupu k recenzím a to zviditelněním možnosti přejít z výpisu přímo na recenze obchodu. Obchody jsou řazeny podle hodnocení.
 

Nové zobrazení výpisu internetových obchodů
Staré zobrazení výpisu internetových obchodů

Recenze a uživatelská zkušenost jsou velmi důležitými faktory, které rozhodují při nákupu. Heureka v aktualizaci na webu zviditelnila právě je a my věříme, že to je krok správným směrem. 
Řídíte se i vy při nákupu recenzemi ostatních, nebo ne a dáte jen na vlastní úsudek? 
 

Ze života biddingového automatu

Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.