Jste zde

Se začátkem měsíce přichází nové funkce

Naše aplikace má za sebou další release a to znamená jen jedno. Přinášíme vám užitečné novinky, které vylepší vaši práci s chytrým lišákem.

Na stránce Nastavení přibyla možnost nastavit si, že e-shop využívá na srovnávači zpětnou fakturaci. Když si tuto možnost zaškrtnete, aplikace vás nebude informovat o nedostatku kreditu.

Nastavení pro zpětnou fakturaci
Nastavení pro zpětnou fakturaci

Vlastní diagnostika stále ve vývoji

Ve vlastní diagnostice nově zobrazujeme vývoj v čase. Díky tomu snadněji rozpoznáte, že se s vaší inzerci něco děje. Jako další vylepšení plánujeme do budoucna přidat automatické notifikace.

Vylepšená vlastní diagnostika
Vylepšená vlastní diagnostika

Detail strategie

Při nastavování inzerce je důležité mít přehled o aktuální situaci a o jejím vývoji v čase. Proto jsme do Detailu strategie přidali porovnání období. Ty si můžete prohlídnout v grafech a v tabulce pod nimi. Porovnání si můžete nastavit přímo v detailu strategie, nebo se na něj dostanete také díky prokliku z Reportů při porovnávání období.

Porovnání dvou období v Detailu strategie
Proklik do Detailu strategie z Reportu
Proklik do Detailu strategie z Reportu

Další novinkou v detailu strategie je, že ukazatel kolik produktů splňuje cíl a kolik ne, se dá aktuálně prokliknout na stránku Produkty, kde už přehledně vidíte vyfiltrované právě tyto produkty.

Nově je možné se snadno prokliknout na konkrétní produkty

Máte nějaké otázky, či nápady na vylepšení Bidding Foxu? Napište nám e-mail.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.