Jste zde

Proč vidím rozdílné statistiky za stejné časové období

Ve třetím díle vašich nejčastějších otázek z podpory si vezmeme do parády nejasnost týkající se různých výsledků statistik za stejný časový úsek. To, že čísla nesedí, nemusí znamenat, že jde o nesprávná data. Po zhlédnutí nejnovějšího videa v tom budete mít více jasno.

Jestli by vás zajímala konkrétní otázka či problém, které bychom mohli podobně zpracovat a vysvětlit, dejte nám o něm vědět v komentářích pod videem a nebo na  podpora@biddingfox.com.

 

 

0:00 Úvod

0:33 Rozdílné statistiky v Přehledu

1:08 Rozdílné statistiky v Detailu strategie

1:58 Rozdílné statistiky v Reportech

2:52 Automatické posílání reportů na e-mail

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.