Jste zde

Poprvé jsem zapnul Bidding Fox a nevidím žádná data

Bidding Fox je sofistikovaný nástroj, který již neslouží pouze na automatizovaný bidding na Heurece a Zboží, ale nabízí mnoho dalších vymožeností. V takovém množství tlačítek a funkcí se občas může ztratit i nejostřílenější správce inzerce. Proto jsme se rozhodli představit nejčastější otázky a problémy, se kterými vám pomáháme na podpoře –⁠ aby byla pro vás práce s Bidding Foxem hračka.

Máme pro vás nachystaných několik videí. Ta budou vycházet postupně, abyste se měli na co těšit. A pokud by vás napadla zajímavá otázka, na kterou by měla zaznít odpověď –⁠ neváhejte nám ji prozradit na podpora@biddingfox.com.

 

Odkazy z videa

Obsah

  • 0:00 Úvod
  • 0:57 Co zkontrolovat po zapnutí aplikace
  • 1:17 Napojení na porovnávač přes Mergado Keychain
  • 1:24 První nastavení Bidding Foxu
  • 1:37 Nevidím produkty ani konkurenty
  • 1:47 Nastavení první strategie
  • 2:07 Testovací strategie
  • 2:30 Načítání dat do Bidding Foxu
  • 2:53 Diagnostika inzerce
  • 3:08 XML feed neobsahuje ITEM_ID
  • 3:36 Aplikování pravidel v Mergadu

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.