Jste zde

Osmý ročník Nekonference přinesl mnoho poučení #2

Tématem osmého ročníku Nekonference bylo Faily nad zlato. Úspěchem se rád pochlubí každý, s neúspěchem je to často naopak, ten se snažíme zapomenout. Je to ale škoda, protože právě chyby nám přináší největší poučení. Besteto vyzvalo šest řečníků, aby se o své faily podělili a poučili tak účastníky konference. 

V prvním článku o Nekonferenci jsme shrnuli o čem mluvil Honza Kotek z Heureky, Naty a Jirka z Mergada a Bidding Foxu a Andy Pavelcová z FitFab Strong. Teď se podíváme na základy grafického designu, nezaplacené faktury a hodně špatně zvládnuté migraci webu. 

Jaké poučení jsme si z Nekonference odnesli

Grafických failů jste jistě viděli víc než dost. Setkat se s nimi můžete prakticky na každém rohu. David Svoboda z Design Restartu na Nekonferenci ukázal, jak jednoduše vytvořit grafiku v Canvě. Seznámil účastníky se základními pravidly, které je nezbytné dodržovat. Když tyto základy zvládnete, vaše bannery budou sklízet chválu a ne posměch. Do grafického pekla se přeci nechce dostat nikdo z nás.

Od grafiky jsme se přesunuli do PPC světa. Veronika Brindzová shrnula chyby, které udělala ona nebo její kolegové a dnes si na ně dává pozor. Co by vzkázala sama sobě, kdyby mohla poradit svému mladšímu já? 

  • Nespouštěj kampaně v pátek
  • Zapomeň na chybu, ale zapamatuj si, co tě naučila.
  • U všech zkontroluj, jestli mají dvoufázové ověření na sociálních sítích. Ušetříš peníze a spoustu starostí.
  • Přechod na nový web? Všechno 2x kontroluj a ověřuj.

Veronika doporučila práci s checklisty, díky nim se chyby tolik neopakují a předejdete jimi tomu, že na něco zapomenete. 

Jako další se slova ujali David a Zdeněk z Creepy.cz. Podělili se o zkušenosti s nezaplacenými fakturami a dalšími lapáliemi, se kterými se při tvorbě značek a webů setkali. Každý by si měl zapamatovat, že je důležité s klientem stanovit cíle a dohodnout se na orientačním rozpočtu

Poslední přednášku měl na starost Vláďa Trevisan z agentury Besteto. Mluvil o tom, co všechno se může “rozbít” při migraci webu. Používejte jednoduché checklisty a vždy si jasně dohodněte co bude kdo dělat. Ať přejdete větám typu - Já myslel, že to uděláte vy.

Nekonference byla zakončena velmi zajímavou panelovou diskuzí, na které se probírala budoucnost marketingu, jeho automatizace a nahrazování roboty. 

Moc děkujeme Bestetu za organizaci této výjimečné akce. A taky všem účastníkům, kteří přišli a vytvořili super atmosféru. Těšíme se na další ročník. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.