Jste zde

Taste

Jsme digitální agentura Taste. Propojujeme ty nejlepší ingredience, abychom společně s vámi upekli skvělé online řešení pro váš projekt. Co to znamená? Při práci využíváme cross-channel přístup. Různě zaměření specialisté u nás na projektech vzájemně spolupracují a sdílejí své know-how. Díky tomu se nám daří pokrývat všechna důležitá marketingová témata – od tradičního online marketingu přes kreativní služby nebo rozvoj klientských webů až po uživatelský výzkum, pokročilou práci s daty a data-driven automatizaci. A když se nevěnujeme klientské práci, baví nás organizovat oborové konference – třeba Social Restart, PPC Restart, Data Restart nebo SEO Restart.

Certifikace udělena:

16. 11. 2021

Certifikovaní specialisté:

David Janoušek: david.janousek@taste.cz

Daniel Tyrpekl: daniel.tyrpekl@taste.cz

Kontakt:

Ze života biddingového automatu

Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.
Biddování pomocí Bidding Fox Elements
Jak efektivně využijete data ze Sortiment reportu a jakým způsobem je můžete zpracovat pomocí Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvítíme v návodu od Petra Janouška, online marketing...
Průvodce biddingem: Vylepšete svou inzerci
Potřebujete objasnit, jestli má smysl spouštět automatický bidding na sortiment vašeho e-shopu? Získejte jistotu při nastavování inzerce a výběru biddingové strategie. Třetí díl našeho průvodce vám přinese odpovědi na časté otázky, které trápí e-shopaře při biddování na srovnávačích zboží.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.