Jste zde

Taste

Jsme digitální agentura Taste. Propojujeme ty nejlepší ingredience, abychom společně s vámi upekli skvělé online řešení pro váš projekt. Co to znamená? Při práci využíváme cross-channel přístup. Různě zaměření specialisté u nás na projektech vzájemně spolupracují a sdílejí své know-how. Díky tomu se nám daří pokrývat všechna důležitá marketingová témata – od tradičního online marketingu přes kreativní služby nebo rozvoj klientských webů až po uživatelský výzkum, pokročilou práci s daty a data-driven automatizaci. A když se nevěnujeme klientské práci, baví nás organizovat oborové konference – třeba Social Restart, PPC Restart, Data Restart nebo SEO Restart.

Certifikace udělena:

16. 11. 2021

Certifikovaní specialisté:

David Janoušek: david.janousek@taste.cz

Daniel Tyrpekl: daniel.tyrpekl@taste.cz

Kontakt:

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.