Jste zde

Mgr. Petra Sedláková Mikulášková

Srovnávačům zboží se věnuji víc jak 6 let. Díky zkušenostem s provozováním e-shopu jsem se naučila mít přesah i do jiných oblastí marketingu. Automatizace biddování pomocí Bidding Foxu mi pomáhá zlepšovat výkon inzerce a šetřit čas nad správou. V dnešní době to je standard zejména u vysoce konkurenčního zboží. V minulosti jsem působila jako externí lektorka projektu Certifikace Heureky. Napsala jsem knihu Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod, která se stala Bestsellerem.

Certifikace udělena:

2. 8. 2018 a stále platí

Kontakt:

Mgr. Petra Mikulášková

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Jak hlídat nárůst a pokles prokliků u produktů
Jednou z hlavních výhod online marketingu je, že jeho výsledky jsou měřitelné a vy víte, jestli se inzerce vyplácí, nebo ne. Bidding Fox vás umí upozornit na podezřelé události , které se vymykají standardům a mohly by vést ke zkreslení výsledků. Jednou z nich může být prudký nárůst nebo pokles prokliků . Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace.
Jana Dzuričková PROBIDDING
Na konferenci PROBIDDING v přednáškách zaznělo několik desítek velmi zajímavých myšlenek. My bychom se o ně rádi podělili i s těmi, kteří se nemohli zúčastnit. Právě proto jsme pořídili záznamy a vy se na ně můžete podívat právě teď.
Osmý ročník Nekonference přinesl mnoho poučení #2
Tématem osmého ročníku Nekonference bylo Faily nad zlato. Úspěchem se rád pochlubí každý, s neúspěchem je to často naopak, ten se snažíme zapomenout. Je to ale škoda, protože právě chyby nám přináší největší poučení. Besteto vyzvalo šest řečníků, aby se o své faily podělili a poučili tak účastníky konference.