Jste zde

Mgr. Petra Sedláková Mikulášková

Srovnávačům zboží se věnuji víc jak 6 let. Díky zkušenostem s provozováním e-shopu jsem se naučila mít přesah i do jiných oblastí marketingu. Automatizace biddování pomocí Bidding Foxu mi pomáhá zlepšovat výkon inzerce a šetřit čas nad správou. V dnešní době to je standard zejména u vysoce konkurenčního zboží. V minulosti jsem působila jako externí lektorka projektu Certifikace Heureky. Napsala jsem knihu Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod, která se stala Bestsellerem.

Certifikace udělena:

2. 8. 2018 a stále platí

Kontakt:

Mgr. Petra Mikulášková

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Bidding Fox Live #9
V devátém čísle naší videorubriky vám Jirka řekne nejen to, jak jde nově párovat data podle ITEM_ID. Dozvíte se také o vylepšeních například v detailu strategie nebo kde najdete nastavení upozornění pro Diagnostiku. Zajímá vás vše zmíněné a další novinky u lišáků? Koukněte na video.
Agregovaná data z feedu
V prvním dílu článku o novinkách z appky Bidding Fox Elements jsme si řekli, že BFE nově přináší aktuální data o vaší konkurenci z Heureky. V druhé části si ukážeme, při čem dokážete tyto informace využít. Představíme si také další segment dat, který vychází z agregace elementů. Tak jdeme na to.
Nová data z Heureky
Používáte appku BFE a říkali jste si, že by bylo fajn, kdybyste v jejím rámci mohli využívat více okruhů dat? Vaše přání bylo vyslyšeno – Elements dokáží nově připojovat další údaje z Heureky o konkrétních nabídkách.