Jste zde

Fragile

Úspěch je křehký. My ho stavíme na pevných základech.

Jsme digitální agentura, která miluje marketing.

Zvyšujeme návštěvnost webů, počet online objednávek, budujeme povědomí o značce a bavíme se na sociálních sítích jazykem, kterému fanoušci rozumí.

Na základě znalosti online trhu a vlastních know-how pomůžeme vytěžit z vašeho podnikání maximum.

Společně proměníme vaše podnikání tak, abychom zajistili růst a prosperování v digitálním věku. Ukážeme, jak využívat sílu dat a umělé inteligence, modernizovat základní technologie a využívat nové technologie. Optimalizovat a automatizovat operace a tím podporovat digitální růst.

Na tvorbě strategie pro značku a synergii mezi offline a online marketingem úzce spolupracujeme s Knowlimits – nejsilnější mediální agenturou v Česku.

 

Certifikace udělena:

1. 3. 2024 a stále platí

Certifikovaní specialisté:

Roman Kolář

Kontakt:

Ze života biddingového automatu

Kdy v biddingu šlápnout na plyn a kdy brzdit? Bidding Fox na Mergado Festu odhalil tipy, jak ušetřit tisíce a neztrácet kredit zbytečně.
Proč Heureka hlásí price_don't_match a jak se tohohle varování zbavit ? Díky drobné úpravě skriptu měření konverzí to teď půjde jako po másle. V článku vám ukážeme, jak na to.
Chystáte se použít párování dat k produktům podle CODE v Bidding Foxu? Máme pro vás jednoduchý návod, jak CODE dostat do Heureka feedu ze Shoptetu. Nepotřebujete složité úpravy pravidel, celý postup je rychlý a zvládne ho každý e-shopař.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.