Jste zde

Filipesmedia

Jsme agentura zabývající se hlavně výkonnostním marketingem.

Naše ceny nenavyšují obchodní zástupci, náklady na auta pro obchodníky či jiné transakční náklady, které nesouvisí s činnostmi pro daného klienta. S klienty komunikujeme převážně online formou, ale není problém se scházet i v našich kancelářích na Praze 4.

V případě, že klient očekává fullservice a jeho kampaně jsou rozsáhlé, může mít přiděleného našeho marketingového specialistu, který, mimo jiné, veškerou komunikaci obstará a dochází i pravidelně do klientovy firmy.

Obrovskou výhodou pro naše zákazníky je, že pokaždé komunikují přímo s technickým specialistou a nikoliv s obchodníkem, jehož znalostí stačí pouze na to, aby prodal.

Každý z našich klientů má na našem youtube kanálu neveřejnou složku, kde jsou všechny online schůzky nahrané a máme je tak k dispozici nejen my, ale i naši klienti (důvody: transparentnost + videa obsahují návody, ke kterým se můžete kdykoli vrátit).

Co umíme?

  • PPC kampaně ve vyhledávačích
  • Sociální sítě – obsah i výkonnostní reklamy
  • SEO
  • Srovnávače zboží
  • Email marketing
  • Tvorba e-shopu
  • Programování Chatbotů
  • Analytika

Certifikace udělena:

16. 10. 2020

Certifikovaní specialisté:

Ondřej Vodehnal

Kontakt:

Ondřej Vodehnal

Ze života biddingového automatu

Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.
Říjnové lišácké novinky
Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.