FEO

Jsme tým marketingových, IT a jiných specialistů a libujeme si ve výzvách na poli správy srovnávačů, výkonnostních PPC kampaní, sociálních sítí, tvorby webů, web designu a UX. Věříme tomu, že umíme dodat vše, co potřebujete pro úspěch v digitálním světě. Zajímají nás především tvrdá data a současně to, aby naše spolupráce byla rovnocenným parnetrstvím.

Certifikace udělena:

1. 8. 2018 a stále platí

Certifikovaní specialisté:

Lukáš Pevný

Kontakt:

Radek Fojtík 

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Jak hlídat nárůst a pokles prokliků u produktů
Jednou z hlavních výhod online marketingu je, že jeho výsledky jsou měřitelné a vy víte, jestli se inzerce vyplácí, nebo ne. Bidding Fox vás umí upozornit na podezřelé události , které se vymykají standardům a mohly by vést ke zkreslení výsledků. Jednou z nich může být prudký nárůst nebo pokles prokliků . Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace.
Jana Dzuričková PROBIDDING
Na konferenci PROBIDDING v přednáškách zaznělo několik desítek velmi zajímavých myšlenek. My bychom se o ně rádi podělili i s těmi, kteří se nemohli zúčastnit. Právě proto jsme pořídili záznamy a vy se na ně můžete podívat právě teď.
Osmý ročník Nekonference přinesl mnoho poučení #2
Tématem osmého ročníku Nekonference bylo Faily nad zlato. Úspěchem se rád pochlubí každý, s neúspěchem je to často naopak, ten se snažíme zapomenout. Je to ale škoda, protože právě chyby nám přináší největší poučení. Besteto vyzvalo šest řečníků, aby se o své faily podělili a poučili tak účastníky konference.