Jste zde

BESTETO

Jsme banda markeťáků, kteří už 8 let pomáhají e-shopům s inzercí na vyhledávačích zboží. Kromě toho se věnujeme také PPC a SEO, takže o marketingu máme přehled. Bidding Fox používáme 2 roky u desítek e-shopů. Jako agentura se snažíme jít automatizaci naproti a s touto aplikací nám to funguje.

Marketingová agentura Besteto

Certifikace udělena:

28. 6. 2018 a stále platí

Certifikovaní specialisté:

  • Vladimír Trevisan
  • Filip Vašíček
  • Patrick Axmann
  • Veronika Ševelová

Kontakt:

Filip Vašíček

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.