Jste zde

BESTETO

Jsme banda markeťáků, kteří už 13 let pomáhají e-shopům s inzercí na vyhledávačích zboží. Kromě toho se věnujeme také PPC a SEO, takže o marketingu máme přehled. Bidding Fox používáme sedmým rokem u desítek e-shopů. Jako agentura se snažíme jít automatizaci naproti a s touto aplikací nám to funguje.

 

Certifikace udělena:

28. 6. 2018 a stále platí

Certifikovaní specialisté:

  • Filip Vašíček
  • Patrick Axmann
  • Veronika Ševelová

Kontakt:

Filip Vašíček

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.