Jste zde

AdVisio marketing s.r.o.

Žijeme marketingem už od roku 2006 a klávesnicemi nám prošly více než dvě stovky projektů. Velkých i malých. Pro zavedené značky i začínající e- shopy. Na stěnách jsme rozvěsili mnoho certifikátů, ocenění a diplomů, ale mnohem raději za sebe necháváme mluvit čísla. Každý jsme trochu jiný, díky tomu umíme řešit věci komplexně. Sídlíme v Ostravě, ale síť našich klientů už pokrývá celé Česko. A kampaně, které pro ně zastřešujeme, dávno přesahují naše státní hranice.

Certifikace udělena:

17. 12. 2019

Certifikovaní specialisté:

Markéta Gramesová

Kontakt:

Markéta Gramesová 

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.