Proč Heureka hlásí price_don't_match a jak se tohohle varování zbavit? Díky drobné úpravě skriptu měření konverzí to teď půjde jako po másle. V článku vám ukážeme, jak na to.
Produktové vs. neproduktové položky
Heureka umožňuje sledovat, kolik lidí, kteří se z ní prokliknou do e-shopu, skutečně provede i objednávku. Do teď nastával ovšem problém, pokud se celková cena lišila od součtu cen produktů, například kvůli započtené dopravě, slevovému poukazu apod.
Po úpravě skriptu, který má měření konverzí na starost, je ale možné do objednávek přidávat už i neproduktové položky jako je právě zmíněná doprava, voucher, nebo například pojištění, dárkové balení a další, aniž by docházelo k varování, že se ceny neshodují.
Přidejte neproduktové položky do objednávek
Neproduktové položky přidáte pomocí následujícího řádku:
javascript
heureka('add_additional_item', 'ITEM_NAME', 'SINGLE_ITEM_PRICE', 'NUMBER_OF_ITEMS');
Tento řádek vložte tolikrát, kolik různých neproduktových položek chcete k objednávkám přidat. Řádek konkrétně přidává:
- Název položky (
= ITEM_NAME
), který není povinný, ale doporučujeme ho přidat pro snadnější identifikaci - Cenu jednoho kusu (
= SINGLE_ITEM_PRICE
) - Počet kusů v objednávce (
= NUMBER_OF_ITEMS
)
Výsledné řádky by tedy mohly vypadat nějak takto:
heureka('add_additional_item', 'Voucher 100Kc', '-100', '1');
heureka('add_additional_item', 'Poštovné', '79', '1');
Mějte Heureka měření konverzí pod palcem
Uvedený kód se bude samozřejmě následně dynamicky generovat podle obsahu dané objednávky. Díky němu bude tak možné měřit konverze i po zahrnutí neproduktových položek, protože cena zůstane shodná s total_price.
Mějte nejen měření konverzí, ale i zbožáky zmáknuté lišácky. Vyzkoušejte naši aplikaci Bidding Fox, s kterou ušetříte čas i peníze a nebudete mít z toho všeho nervy v kýblu. S Lišákem navíc neminete žádnou další novinku! :)
Přidat komentář