Jste zde

WebPrezent - digitální agentura

Chcete dostat své srovnávače na vyšší level? Vaše XML feedy vyzbrojíme automatizovanými strategiemi, dle předem nastavených cílů. Díky strojovému biddingu vás již konkurence nepředběhne. Navíc ušetříte náklady na časově náročnou manuální optimalizaci.

Získejte náskok před konkurencí. Obraťte se na certifikované specialisty, jejichž znalosti ocenil nejen Bidding Fox, ale i Mergado či Heureka. Kromě toho za nás mluví klienti, většina je s námi 5 a více let. Obraťte se na certifikovanou agenturu WebPrezent.

Certifikace udělena

29. 01. 2021

Certifikovaní specialisté

Lukáš Kolovrat

Kontakt

Petr Jiránek

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.