Jste zde

Unikum

Jsme marketignová agentura zaměřená na výkonnostní a exportní marketing po celé Evropě. Našim klientům pomáháme v oblasti strategií online marketingu včetně analýzy klíčových slov, PPC kampaní, SEO či zprávy zbožových srovnávčů.

Stojíme za úspěchy klientů jako jsou Footshop, Butlers, Forbes či Sushitime a rádi pomůžeme k online úspěchu i vám.

Certifikace udělena:

18. 10. 2018 a stále platí

Certifikovaní specialisté:

Jan Javůrek

Jana Dzuričková

Kontakt:

Jana Dzuričková

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Kontrolujte spárovanost podle ceny produktu s Bidding Fox Elements
Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře.
Výhody a nevýhody produktu v recenzích na Heurece
Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?
Jak nastavit Bidding Fox, když používáte UTM parametry
UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Je třeba s nimi pracovat správně, jinak vám můžou být k ničemu. Pokud je používáte, je třeba správně nastavit i Bidding Fox a Mergado. Podívejte se, jak na to.