Jste zde

REDMEDIA

Jsme digitální mediální agentura, člen Kindred Group. Pomáháme budovat značky v online prostředí a zvyšovat výkon kampaní. Propojujeme kreativu a mediální plánování. Implementujeme inovativní přístupy tam, kde to dává smysl. Vyvíjíme vlastní nástroje a platformy. Naší hlavní motivací jsou dobré výsledky a úspěch klientů. Mezi ně patří například skupina ČSOB, Zoot, Karlovarské minerální vody, J&T Banka nebo De’Longhi.

Certifikace udělena:

1. 8. 2018 a stále platí

Certifikovaní specialisté:

Šárka Cihlová

Kontakt:

Šárka Cihlová 

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Jak hlídat nárůst a pokles prokliků u produktů
Jednou z hlavních výhod online marketingu je, že jeho výsledky jsou měřitelné a vy víte, jestli se inzerce vyplácí, nebo ne. Bidding Fox vás umí upozornit na podezřelé události , které se vymykají standardům a mohly by vést ke zkreslení výsledků. Jednou z nich může být prudký nárůst nebo pokles prokliků . Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace.
Jana Dzuričková PROBIDDING
Na konferenci PROBIDDING v přednáškách zaznělo několik desítek velmi zajímavých myšlenek. My bychom se o ně rádi podělili i s těmi, kteří se nemohli zúčastnit. Právě proto jsme pořídili záznamy a vy se na ně můžete podívat právě teď.
Osmý ročník Nekonference přinesl mnoho poučení #2
Tématem osmého ročníku Nekonference bylo Faily nad zlato. Úspěchem se rád pochlubí každý, s neúspěchem je to často naopak, ten se snažíme zapomenout. Je to ale škoda, protože právě chyby nám přináší největší poučení. Besteto vyzvalo šest řečníků, aby se o své faily podělili a poučili tak účastníky konference.