Jste zde

Nabídka práce: Obsahový Specialista 🖋

Jsme lišáci a vyvíjíme aplikace, které jsou věrnými pomocníky e-shopařů a marketérů. Do našeho týmu hledáme parťáka nebo parťačku, který nám svými zkušenostmi pomůže s obsahem všeho druhu. Bavíme se zejména o aplikacích Bidding Fox a Pricing Fox. Právě jejich blogy, sociální sítě, mailing a ostatní komunikační kanály budeš mít na starost.

Lišák kameraman

Tvoje náplň práce bude:

  • tvorba převážně textového obsahu,
  • natáčení, příprava, střih videí a podcastů,
  • práce se sociálními sítěmi (Facebook, LinkedIn, Instagram, Youtube, Soundcloud),
  • zodpovědnost za redakční plán,
  • korektura textů a grafické úpravy,
  • práce s analytikou v Google Analytics, abys měl(a) přehled o fungování obsahu.

Předcházející zkušenosti oceníme, ale jestli některou oblast neovládáš, máme ve firmě šikovné kolegy, kteří ti poradí.

Co bys měl(a) ovládat a mělo tě bavit:

  • copy a tvorba obsahu,
  • sociální sítě a aktuální online trendy,
  • technické myšlení,
  • cit pro kreativitu, samostatnost a systematičnost,
  • komunikační zručnost.

V naší firmě ti nabídneme:

  • práci na hlavní pracovní poměr,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • útulné kanceláře v Brně otevřené pejskařům nebo sportovcům,
  • super kolektiv, které se pravidelně vydává na teambuildingy,
  • kreativní workshopy a podporu vzdělávání,
  • možnost homeoffice, sick days a stravenkový paušál.
Dominika Postavová, ředitelka

Zaujala tě pracovní náplň pozice? Napiš mi na dominika.postavova@biddingfox.com. V nejbližším možném termínu se ti ozvu. Společně si pak popovídáme na online hovoru ohledně vzájemných představ o případné spolupráci.

Za tým lišáků, Dominika

 

Tým stojící za aplikací Pricing Fox Natáčíme i videa v našem firemním studiu

 

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.