Jste zde

Nabídka práce: Obsahový Specialista 🖋

Jsme lišáci a vyvíjíme aplikace, které jsou věrnými pomocníky e-shopařů a marketérů. Do našeho týmu hledáme parťáka nebo parťačku, který nám svými zkušenostmi pomůže s obsahem všeho druhu. Bavíme se zejména o aplikacích Bidding Fox a Pricing Fox. Právě jejich blogy, sociální sítě, mailing a ostatní komunikační kanály budeš mít na starost.

Lišák kameraman

Tvoje náplň práce bude:

  • tvorba převážně textového obsahu,
  • natáčení, příprava, střih videí a podcastů,
  • práce se sociálními sítěmi (Facebook, LinkedIn, Instagram, Youtube, Soundcloud),
  • zodpovědnost za redakční plán,
  • korektura textů a grafické úpravy,
  • práce s analytikou v Google Analytics, abys měl(a) přehled o fungování obsahu.

Předcházející zkušenosti oceníme, ale jestli některou oblast neovládáš, máme ve firmě šikovné kolegy, kteří ti poradí.

Co bys měl(a) ovládat a mělo tě bavit:

  • copy a tvorba obsahu,
  • sociální sítě a aktuální online trendy,
  • technické myšlení,
  • cit pro kreativitu, samostatnost a systematičnost,
  • komunikační zručnost.

V naší firmě ti nabídneme:

  • práci na hlavní pracovní poměr,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • útulné kanceláře v Brně otevřené pejskařům nebo sportovcům,
  • super kolektiv, které se pravidelně vydává na teambuildingy,
  • kreativní workshopy a podporu vzdělávání,
  • možnost homeoffice, sick days a stravenkový paušál.
Dominika Postavová, ředitelka

Zaujala tě pracovní náplň pozice? Napiš mi na dominika.postavova@biddingfox.com. V nejbližším možném termínu se ti ozvu. Společně si pak popovídáme na online hovoru ohledně vzájemných představ o případné spolupráci.

Za tým lišáků, Dominika

 

Tým stojící za aplikací Pricing Fox Natáčíme i videa v našem firemním studiu

 

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.