“Zavíráte” e-shop mezi svátky?

Chcete mít po vánočním objednávkovém shonu klid a proto mezi svátky vypínáte reklamu? Víte, že se tím můžete připravit o spoustu objednávek? Na Zboží.cz vloni mezi svátky klesly konverze v průměru jen o 14 %, ve srovnání s prvním prosincovým týdnem. Takže i po Vánocích lidi nakupují ve velkém a vy byste se tak připravili o velký počet objednávek. Jak tedy nastavit e-shop?

Buďte na srovnávačích vidět

Bidding nevypínejte. Kamenné obchody jsou zavřené a lidé nakupují na internetu. Proto je třeba být mezi nabídkami. A i když zákazník nevybere hned, může se k vám vrátit po Novém roce. 

Kdy zboží doručíte

Dodací doba bude pro zákazníky stále klíčová. Nejdůležitější je, jestli zboží dorazí mezi svátky, nebo až v lednu
Zjistěte u dopravců, jestli garantují doručení od 27. 12. do 31. 12. Zákazníkům dejte na výběr i osobní odběr, pokud je to možné. O dodání je informujte všemi možnými prostředky. E-mailem, na sociálních sítích nebo na e-shop přidejte banner. Aby jim bylo jasné, kdy balík dorazí.

Upravte DELIVERY_DATE

Pokud budete dobu doručení měnit, nezapomeňte na XML a dostupnostní feed. Ať neposíláte na srovnávače špatné informace. 

Úpravy v XML udělejte v Mergadu

Zavřený e-shop

Chcete i tak “zavřít”? Měli byste udělat několik kroků. 

  • Deaktivujte e-shop na srovnávačích (jak na to si přečtěte na blogu Zboží nebo Heureky). 
  • Nebo na Heurece přejděte do FREE režimu (budete se zobrazovat ve fulltextovém vyhledávání). 
  • Na e-shop dejte informaci o pozdějším doručení tak, aby byla dobře viditelná. A bylo z ní jasné, který den objednávky odejdou.
  • Užijte si volno a hned po návratu nezapomeňte vše vrátit zpátky

Jaké jsou vaše zkušenosti se “zavíráním” e-shopu? Napište nám do komentáře. 
 

Přidat komentář