Ušetřete jeden pracovní den v týdnu díky Bidding Foxu

Přemýšlíte o tom, že začnete používat Bidding Fox? Popovídali jsme si s uživatelem Bidding Foxu, který ho používá pro jeden z největších e-shopů s elektronikou na Slovensku. Pojďte se s námi podívat, co mu jeho používání přineslo.

Od kdy využíváte Bidding Fox?

Bidding Fox používáme přesně od 24. 1. 2018.

Kdy jste si uvědomili, že potřebujete biddingový automat?

Když začínalo být ruční nastavování biddingu zdlouhavé a neefektivní. Na Heurece jsme inzerovali kolem 2 500 produktů. Ruční nastavování bylo ještě reálné, ale jen pro produkty u kterých jsme viděli prodejní potenciál. Aktuálně máme už něco přes 4 500 produktů. 

Co byla “poslední kapka” pro rozhodnutí začít používat biddingový automat?

Ruční nastavování biddingu už zabíralo moc času, který jsme mohli využít efektivněji. Sledováním a upravováním cen, zlepšování propagace produktů atd. 

Jaká byla vaše představa o biddingovém automatu? 

Aby uměl nastavit bidding hromadně a staral se o optimalizaci inzerce. 

Podle čeho jste se rozhodli pro Bidding Fox, dělali jste srovnání jednotlivých automatů? 

Rozhodovali jsme se samozřejmě podle ceny za měsíc, podle toho, jestli cena závisí na počtu produktů, které inzerujeme a podle možností a funkcí, které automat nabízí. Ve všem nám vyšel Bidding Fox jako nejlepší možnost. Velkým plusem bylo i to, že využíváme Mergado a administrace automatu se nachází právě tam. 

Jak Bidding Fox změnil styl vaší práce? 

Změnilo se hlavně to, že místo zdlouhavého nastavování biddingu ručně, jsme získali čas vytvářet, testovat a optimalizovat jednotlivé strategie. Ruční bidding občas využíváme přímo v aplikaci. Částečně jsme mohli přestat kontrolovat ceny konkurence, protože se to dá vyřešit přes diagnostiku v aplikaci. Začali jsme se soustředit na zlepšení propagace a prodejního potenciálu produktů. 

Co vám používání Bidding Foxu přineslo? 

Přineslo nárůst počtu návštěv na webu, objednávek, obratu i tržeb. To však může být částečně způsobené i tím, že na Heurece inzerujeme čím dál tím víc produktů. Ale velkou mírou tomu pomohl Bidding Fox. Narostly nám ceny za proklik, což je pochopitelné, když biddujeme mnohem větší množství produktů. 
Meziročně nám stouply návštěvy z Heureky o 110 % (i díky širšímu produktovému portfóliu).

V čem vám Bidding Fox pomohl se zlepšit? 

Naše produkty, které mají stejnou cenu jako konkurenční, jsou na Heurece mnohem lépe viditelné. Čerpání kreditu je výrazně efektivnější díky diagnostice Bidding Foxu a lepší cenotvorbě. 

Přidal vám Bidding Fox nějakou práci?

Určitě ne, právě naopak, hodně jí ušetřil. 

Můžete odhadnout, kolik času vám používání Bidding Foxu ušetřilo? 

V průměru 5 - 7 hodin týdně. 

Co vás na Bidding Foxu překvapilo? 

Skvělá diagnostika

Dá se nějak odlišit období před a po zavedení Bidding Foxu?

Samozřejmě, po zavedení nás najdete častěji v TOP4 boxu :)

Doporučili byste Bidding Fox vám podobným firmám? 

V momentě, když cítí, že ruční nastavování biddingu je neefektivní, určitě ano. 

Začněte vylepšovat svoji inzerci na Heurece a Zboží i vy. Díky Bidding Foxu můžete ušetřit až jeden pracovní den týdně, a to je hodně času na optimalizaci a vylepšení
Bidding Fox můžete mít na 14 dní ZDARMA >> VYZKOUŠEJTE HO.
 

Přidat komentář

Další články

 Případová studie agentury FEO
Pořád tu povídáme o tom, jak vám lišák pomůže. Ale jak to může vypadat ve skutečnosti? Podívejte se na případovou studii agentury FEO, která biddingový automat nasadila na jaře. S čím se potýkali a jak je na tom inzerce teď?
Případová studie - Knihy
Tisíce unikátních položek v knižním e-shopu se může při nastavování ceny za jednotlivé prokliky snadno stát noční můrou. Využití biddingového automatu se právě v tomto případě osvědčilo. Co všechno dokázal Bidding Fox vylepšit?