Jak na ukládání filtrů na podstránce Produkty

Vyznat se mezi všemi produkty, které máte v nabídce občas může dát zabrat. Abychom vám práci zjednodušili, na podstránce Produkty máte téměř neomezené množství možností filtrování ve feedu. Jednotlivé kombinace vlastností produktů si můžete uložit a pracovat s nimi opakovaně.. Podívejte se, jak vaše filtry uložíte.

Nastavení filtru na podstránce Produkty v Bidding Foxu

  • Na podstránce Produkty vyberte z možností ty, které odpovídají vašim požadavkům. 
    • Např. spárované produkty, které jsou mimo bidding
Výběr parametrů pro filtrování produktů.
  • Bidding Fox vám vypíše všechny produkty, které těmto vlastnostem odpovídají.
  • Filtr uložte a pojmenujte, abyste se vždy rychle zorientovali v tom, o jaký filtr se jedná.
Uložení nastaveného filtru
  • Na podstránce Produkty ho potom vždy najdete v horní liště.
Uložené filtry

Váš uložený filtr můžete nastavit jako vlastní metriku v Diagnostice a sledovat ho v grafu. Jak na to si přečtěte v tomto článku.

Vyzkoušejte Bidding Fox na 14 dní zdarma a ušetřete až jeden pracovní den v týdnu.  

Přidat komentář

Další články

Novinka v aplikaci - sledujte vaše produkty
Filtrování je důležitou součástí aplikace a každý ho používá trochu jinak. Neustále ho vylepšujeme a přidáváme nové funkce, aby všichni uživatelé našli to, co potřebují. Od teď můžete v aplikaci vyhledávat více než jeden produkt. Podle názvu, kategorie, dárku atd. Podívejte se, jak na to.
Bidding Fox hlídá podvodné prokliky na váš e-shop
Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte?
Špatné párování dat z Google Analytics
Občas se setkáváme se špatným párováním dat z Google Analytics do Bidding Foxu . To se projevuje chybějícími hodnotami u produktů. Máte analytics správně nastavené nebo u vašeho e-shopu data chybí?