Jste zde

Seznamte se s testovací strategií od Bidding Foxu

Spustili jste poprvé aplikaci Bidding Fox? Nebo jste naskladnili nové zboží a nejste si jisti, jakou strategii aplikovat? Nastavte si testovací strategii a na několik dní či týdnů přeměňte Lišáka na analytický nástroj. Bez nutnosti biddingu.

Jak funguje testovací strategie

Testovací strategii je možné použít na vyzkoušení strategie, o které si myslíte, že by byla pro vás zajímavá. Zaškrtnutím checkboxu Testovací strategie bude Bidding Fox pracovat s produktami tak, jako kdyby patřily do ostré strategie. Začne sbírat data o vaší a konkurenční nabídce, budete moct využít diagnostiku a jiné dostupné funkce. Rozdíl je však v tom, že se neovlivní současné nastavení cen za proklik ve výstupním feedu.

Nastavení nové strategie.
Nastavení nové testovací strategie.

 

TIPJestli jste Bidding Fox pustili poprvé, můžete testovací strategii aplikovat na všechny produkty. Získáte údaje o celém sortimentu a po čase se rozhodnete, jaká strategie bude pro daný druh sortimentu nejefektivnější.

Co tím získáte

Informace. Údaje. Data. Ty jsou v dnešní době extrémně cenným artiklem. Proto se Lišák neomezuje jen na biddování. Přináší diagnostiku vašich produktů, ale co může být pro mnohé atraktivnější, sleduje konkurenci.

POZORČím je strategie v seznamu výše, tím větší má prioritu. Proto se ujistěte, že testovací je v seznamu strategií na posledním místě. V opačném případě by některé biddované produkty mohly z biddingu vypadnout.

Lišácká analýza

V přehledu produktů se kromě jiného dozvíte, jakou pozici na produktových kartách vaše produkty obsazují. Z grafu vyčtete, které produkty v biddingu jsou, které mají potenciál a které naopak ne.

Pozice produktů podle ceny a biddingu
Pozice produktů podle ceny a biddingu.

 

Diagnostika aplikace vás může po spuštění upozornit na problémy. Doporučujeme je vyřešit dřív, než se pustíte do biddingu. U specifického sortimentu se například může stát, že ho na produktové kartě nabízí málo e-shopů, takže produkty nebude možné biddovat. Vy se tím pádem můžete soustředit na sortiment, které je biddovatelný.

Diagnostika –⁠ problémy a varování
Diagnostika –⁠ problémy a varování.

 

Diagnostika konkurence

Skvělou příležitostí je možnost porovnat vaše a konkurenční nabídky. Co všechno se z diagnostiky dozvíte jsme nedávno shrnuli v článku.

POZORPo spuštění testovací strategie se data neobjeví okamžitě. Zabere několik hodin, než se údaje, například o konkurenci, načtou.

Před tím, než se pustíte do biddingu vám appka přinese obrovské množství dat. Díky nim si vytvoříte obrázek o tom, jak bude vypadat bidding po zapnutí ostré strategie. Zároveň máte čas se rozhodnout, jakým způsobem se postavíte svým konkurentům.

 

Vyzkoušejte aplikaci na 15 dní zdarma a využijte dostupné data ve svůj prospěch. Jsme vděční za každou zpětnou vazbu a budeme rádi, když se s námi podělíte o své zkušenosti na podpora@biddingfox.com.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.