Report konkurence - důležité informace na pár kliknutí, II. část

Na podstránce Konkurence najdete nespočet informací, které vám ušetří čas při monitoringu konkurence a najdete na ní aktuální čísla hezky pohromadě. Podívejte se, kde najdete podrobný přehled o cenách, době dodání atd.

V prvním článku o reportu konkurence jsme si představili jeho základní funkce a informace, které v něm najdete. V tomto vám ukážeme, jak pracovat s podrobnými přehledy a daty na podstránce Produkty. 

Podrobné informace o konkurenčních e-shopech

Zvolte možnost zobrazit podrobnosti. Výpis obchodů se rozšíří a vy uvidíte průměrné hodnoty a počty produktů u jednotlivých polí.
 

Zobrazení podrobných informací v reportu konkurence
Zobrazení podrobných informací v reportu konkurence

Z počtu produktů se můžete prokliknout na detailní popis zboží, které sem spadá.

Ukázka počtu produktů
Ukázka počtu produktů

Dostanete se na podstránku Produkty, kde můžete dál vyhledávat a filtrovat. V tabulce vidíte srovnání vašeho e-shopu a pěti dalších. Pokud máte vybrané obchody, které sledujete, zobrazí se vám tady právě ty. 
 

Ukázka výpisu konkurenčních cen
Ukázka výpisu konkurenčních cen

Filtry se budou upravovat vždy podle toho, odkud se prokliknete. Při prokliku z ceny produktu se zobrazí srovnání vás a pěti dalších e-shopů podle ceny. Zeleně budou označeny ty, které jsou levnější než vaše, červeně ty dražší a bez podbarvení stejně drahé.

Ukázka srovnání e-shopů podle ceny produktu
Ukázka srovnání e-shopů podle ceny produktu

Na podstránce Produkty můžete dál vyhledávat tak, jak jste zvyklí a filtry kombinovat.

Máte nápad na nějaké další funkce, které byste v tomto reportu rádi viděli a používali? Napište nám je. 

Přidat komentář

Další články

Jak nastavit Bidding Fox pro nové měření konverzí na Zboží.cz
Ve Zboží.cz nedávno upravili způsob měření konverzí. Změna se dotkne i nastavení Bidding Foxu, protože s měřením konverzí pracuje. Do 1. 4. je třeba nastavit klíč k API a ID provozovny, abyste mohli automaticky biddovat dál. Tady je návod jak na to.
Zboží.cz upravuje způsob měření konverzí
Zboží.cz bude od 1. 4. měřit konverze jiným způsobem než doteď. Co díky této změně získáte a jaké úpravy budete muset udělat?