Proklik z Heureky přímo do e-shopu

Heureka se vrátila k funkci, že se zákazník může z kategorie prokliknout rovnou do e-shopu. Tuto možnost mají zákazníci u produktů, u kterých je jen jeden prodejce. Díky tomu se zákazník dostává na stránky e-shopu mnohem rychleji a je větší pravděpodobnost, že nákup dokončí. Změnu uvidíte nejlépe u kategorie fashion. Jednonabídkové produkty jsou od ostatních odlišené tak, že vedle ceny vidíte rovnou název e-shopu

Jednonabídkové produkty jsou i takové, které nabízí jeden e-shop v několika variantách, ovšem v takovém případě se uživatel proklikne na detail produktu na Heurece.

Všechny podrobnosti se dozvíte v článku na blogu Heureky.  

Kategorie dámská trička a jednonabídkové produkty, ze kterých se prokliknete přímo do e-shopu.
Mezi jednonabídkové produkty se řadí i takové, které nabízíte v několika variantách.
Prokliknutí přímo do e-shopu vs. proklik do detailu na Heurece, díky zasílaným variantám.

Máte v nabídce takové produkty a potěšila vás Heureka touto staronovou funkcí? Napište nám do komentářů.

Přidat komentář

Další články

Heureka má nové reporty!
Heureka přichází s novými reporty, které jsou podrobnější, přesnější a obsáhlejší než byly doteď. S jakými daty můžete začít pracovat a jak to funguje?
Na Heurece se často setkáváme s pojmem PPC režim. Jaký je tedy rozdíl mezi FREE a PPC režimem a proč je kolem biddingu na Heurece takový rozruch?