Jste zde

Konkurence na podstránce Produkty

Podstránku Produkty vám jistě nemusíme představovat. Nabízí nespočet možností filtrování podle vlastností produktů, ale i informací ze srovnávače zboží, biddingu a mnoho dalších. Mezi možnosti jsme přidali ještě konkurenci. Jaké informace díky tomu získáte? Podívejte se.

V aplikaci přibyla nová podstránka Konkurence, díky ní budete mít vždy aktuální přehled o obchodech, které prodávají stejné zboží, jako vy, o jejich cenách, dopravě a další. O základních možnostech jsme napsali v tomto článku a o rozšířených zase tady. Informace o konkurenci jsme přidali i na podstránku Produkty.

Jaké možnosti můžete na podstránce Produkty využít

Když přejdete na podstránku Produkty, rozklikněte Rozšířené vyhledávání a vyberte možnost Konkurence

Zobrazí se vám nabídka pro filtrování podle:

  • názvu konkurenčního e-shopu,
  • vlastností společných produktů (levnější, dražší, TOP pozice apod.),
  • pozice v biddingu nebo mimo něj, 
  • kategorie 
  • nebo výrobce.
Konkurence na podstránce produkty
Konkurence na podstránce produkty

Další z možností je, že si rozkliknete pole Konkurence přímo v tabulce produktů

Tabulka konkurenčních produktů
Tabulka konkurenčních produktů

Zobrazí se vám seznam produktů a informace o vašem e-shopu a pěti dalších. Výsledky můžete řadit podle vašich preferencí - cena, dostupnost, cena dopravy, pozice v biddingu nebo podle ceny. Stačí vždy kliknout na vybranou možnost. 

Výsledky jsou barevně odlišeny:

  • Červeně, když je hodnota vyšší, než vaše (konkurent zboží prodává dráž, než vy).
  • Zeleně, když je hodnota nižší (je levnější). 
  • Bez barvy jsou takové produkty, které jsou srovnatelné s vaší nabídkou. 

Pokud je pole vynechané, znamená to, že daný e-shop stejný produkt neprodává

Zkoušeli jste už pracovat s novou podstránkou? Budeme rádi za vaši zpětnou vazbu a návrhy na další funkce. Napište nám.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.