PROBIDDING 2019 - záznam přednášky Šárky Cihlové

Podívejte se na další ze záznamů z přednášek, které zazněly na PROBIDDINGu 2019. Poslechněte si, o čem mluvila Šárka Cihlová z agentury Red Media.

Svoji přednášku věnovala segmentaci produktů a její důležitosti v biddingu. Ukázala, jak produkty dělí a proč k tomuto problému přistupuje právě tímto způsobem.

Poslechnout si můžete samostatný zvukový záznam.

Šárce moc děkujeme a těšíme se na příště. 

Komentáře

Šárčina přednáška byla báječná.
Ješte jědnou Šárko veliké díky za ni!

Přidat komentář

Další články

Novinky v Bidding Foxu - upravené filtrování a diagnostika u strategií
Máme pro vás opět několik novinek, které vám pomůžou v biddování na srovnávačích zboží. Minulý měsíc jsme do aplikace přidali možnost kombinovat různé vyhledávací dotazy při filtrování. Podstránku Produkty jsme ještě o trošku vylepšili a přidali pár nových funkcí. Podívejte se, jak s nimi můžete pracovat.
Bidding Fox hlídá podvodné prokliky na váš e-shop
Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte?