PROBIDDING 2019 - záznam přednášky Jany Dzuričkové

Na konferenci PROBIDDING v přednáškách zaznělo několik desítek velmi zajímavých myšlenek. My bychom se o ně rádi podělili i s těmi, kteří se nemohli zúčastnit. Právě proto jsme pořídili záznamy a vy se na ně můžete podívat právě teď. 

Podívejte se na velmi inspirativní přednášku Jany Dzuričkové z agentury Unikum. Podělila se o své zkušenosti se správou inzerce na zbožácích a tím, jak svoji práci optimalizuje. Do praxe převedla hned několik teoretických metod, se kterými se setkala ve škole. Jaké výsledky díky jejich implementaci získala? Podívejte se na video. 

Poslechnout si můžete samostatný zvukový záznam. 

Podívejte se i na další videa:

Přidat komentář

Další články

Na Heurece se často setkáváme s pojmem PPC režim. Jaký je tedy rozdíl mezi FREE a PPC režimem a proč je kolem biddingu na Heurece takový rozruch?
Mergado analytika Sortiment report