Jste zde

Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?

Druhý ročník lišácké konference je úspěšně za námi. Pokud jste letošní PROBIDDING nestihli nebo byste si rádi přednášky poslechli znovu, máme pro vás dobrou zprávu. Všechny nahrané záznamy postupně najdete na našem blogu. Připomeňte si atmosféru PROBIDDINGU 2023 prostřednictvím první přednášky.

Ondřej Pešák 

Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?

Ondra působí jako Head of Marketing and Strategy v softwarové firmě oXyShop. Ve své přednášce se věnoval faktorům, které jsou při nákupním rozhodování na srovnávačích zboží pro zákazníky klíčové. Jeho výklad vycházel z vlastního uživatelského průzkumu.

Jak dopadl uživatelský průzkum 

Z Ondrovi přednášky vyplynulo, že nákupní rozhodování je skutečně složitý proces. Každý zákazník uvažuje odlišně, a to nejen v rámci svých potřeb, ale také vzhledem k typu produktu a dalším podnětům. I přesto by e-shopaři měli vědět o nejčastějších faktorech, které zákazníci na srovnávačích zboží řeší. Pokud znáte důvody, které návštěvníky nejvíce ovlivňují k prokliknutí do e-shopu, dokážete jim přizpůsobit své prodejní i marketingové aktivity a tím zvýšit ziskovost e-shopu. Jaké informace marketingoví specialisté z oXyShopu zjistili, se dozvíte v záznamu přednášky.

O PROBIDDINGU slyšíte poprvé? Navštivte oficiální web, díky kterému akci poznáte lépe nebo si přečtěte článek: PROBIDDING 2023: Poznejte s námi rozmanitý svět e-commerce.

Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem.

Obsah přednášky

00:00 – 00:39 Úvod

00:40 – 05:39 Uvedení do problematiky nákupního rozhodování 

05:40 – 09:09 Uživatelský průzkum

09:10 –16:59 Výsledky průzkumu

17:00 – 21:10 Závěr

Moc děkujeme Ondrovi za opravdu zajímavou přednášku. V dalším díle vám Adam Cagala z PTA Group prozradí 13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.