Jste zde

PROBIDDING 2023: Poznejte s námi rozmanitý svět e-commerce

Pohybujete se ve světě marketingu, neustále se vzděláváte a rádi se o své zkušenosti dělíte s ostatními? Pokud souhlasně přikyvujete, je pro vás PROBIDDING tou správnou volbou. Přihlaste se na akci a přijďte načerpat inspiraci pro práci na vlastních či klientských projektech.

Druhý ročník lišácké konference PROBIDDING je zpět. Akce se uskuteční 27. 4. 2023 v prostorách brněnského divadla CO.LABS – Kounicova 686/22, 602 00 Brno-střed. 

Rezervujte si své místo už nyní

Pokud se PROBIDDINGU 2023 nemůžete dočkat stejně jako my, přejděte prosím na oficiální web a vyplňte registrační formulář. Zapsáním si zajistíte své místo na sezení.

Proč přijít na PROBIDDING 2023 

E-commerce marketing se neustále vyvíjí. Zdlouhavé manuální činnosti vám usnadní automatizace. Ukážeme si, že její pomocí ušetříte nejen spoustu času, ale i práce a nákladů.

Co vás na lišácké konferenci čeká?  

  • Nahlédnete pod ruce specialistům.
  • Budete mít prostor diskutovat s odborníky z oboru.
  • Seznámíte se s možnostmi a využitím automatizačních nástrojů.
  • Rozšíříte své znalosti a dovednosti.
  • Načerpáte inspiraci v e-commerce komunitě.

Pusťte si záznamy přednášek a připomeňte si atmosféru z prvního ročníku

Jak bude akce probíhat 

O pestrý program se postará pět řečníků s tematickými přednáškami z oboru e-commerce marketingu a srovnávačů zboží. Chybět nebude ani otevřená panelová diskuze, do které se účastníci budou moci aktivně zapojit a diskutovat s ostatními. Během dne pro vás připravíme malé občerstvení a vše společně zakončíme u piva či kávy v kavárně Social space v prostorách divadla.

Pro koho je konference PROBIDDING určená

Informace z přednášek využijí jak zkušení marketéři i e-shopaři, tak i začátečníci. Ať už se aktivně věnujete správě e-shopu, biddujete inzerci na srovnávačích, řešíte dynamickou cenotvorbu nebo vás e-commerce odvětví jednoduše zajímá, z programu si vyberete.

S kým se na letošním ročníku potkáte 

Petra Mikulášková 

Petra 10 let kouká do XML feedů a inzerce na srovnávačích zboží a přemýšlí, co udělat jinak, aby klient víc vydělal a ona se ve svém uvažování i práci posunula dál. Je také autorkou publikace o budování úspěšných e-shopů a v minulosti byla externí lektorkou projektu Certifikace Heureky.

 

Adam Cagala 

Adam působí jako Performance specialist ve firmě PTA Group. Věnuje se online marketingu, a to v rámci offline i online byznysu. Má bohaté zkušenosti z vlastních projektů, díky kterým na projekty klientů nahlíží z více stran a komplexně.

 

Lukáš Lesovský 

Lukáš se věnuje marketingu již více než 10 let a prošel si celým jeho spektrem. Aktuálně působí jako Head of Marketing ve firmě Oxyshop. Zaměřuje se zejména na vzdělávání a vedení svého oddělení specialistů, kteří tvoří a spravují kampaně ve 14 zemích Evropy, a pomáhá klientům na konzultacích a workshopech.

 

 

Další řečníky vám představíme již brzy. 

Konference je zcela ZDARMA, ale kapacita je omezená, proto s přihlášením neváhejte a vyplňte registrační formulář.

Všechny důležité informace s vámi budeme postupně sdílet na sociálních sítích, oficiálním webu PROBIDDINGU a v rámci mailingu. Sledujte #probidding2023, pod kterým najdete vše, co se akce týká. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.