Jste zde

PROBIDDING

Praktických příkladů a rad v e-commerce není nikdy dost. Proto pro vás pořádáme konferenci o biddingu - PROBIDDING. Pracujete se zbožáky a nastavujete bidding ručně nebo automaticky? Právě pro vás je určený den plný biddingové inspirace a sdílení zkušeností.

PROČ PROBIDDING 

Strategií biddingu je nejméně milion a jedna. Každý specialista nebo e-shopař používá tu svoji ověřenou. Ale inspirace není nikdy dost. Proto si přijďte poslechnout, jak to dělají ostatní z oboru.

Konference PROBIDDING je událost, na které se setkají markeťáci a e-shopaři, kteří pracují s biddingem, chtějí se podělit o své zkušenosti a inspirovat se postupy ostatních.

První ročník konference PROBIDDING

První ročník konference PROBIDDING 2019, se konal 16. 5. 2019 v prostorách divadla Buran Teatr a k němu náležící kavárně Black Box Cafe. Během dne jste mohli slyšet 6 přednášek, které se týkaly biddingu. 

Přednášející

Šárka Cihlová, Red Media, s.r.o., Klíč k segmentaci produktů u větších e-shopů
Ludmila Svitálková, Optimio, s.r.o., Jak postupuji při auditu Heureky a Zboží
Vláďa Trevisan, Besteto, Co mě na biddingu se*e a co baví
Petra Mikulášková, Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci
Jirka Drážný, Jak na strategii, analytiku a optimalizaci na Glami
Jana Dzuričková, Unikum, Ako sa lišiacky vysporiadať s nízkou časovou dotáciou na správu zbožákov

Zajímá vás, jak tento den probíhal? Přečtěte si naše shrnutí a podívejte se na záznamy přednášek

CENA

Konference je ZDARMA. Na událost je třeba se zaregistrovat. Zajistíte si tak židli na sezení.
 

Další ročník konference proběhne v roce 2020.

 

Ze života biddingového automatu

Strategie a filtry
Na konci listopadu proběhl poslední release v tomto roce, který obsahoval například rozšíření v nastavení strategií nebo nový přehled filtrů s možností importu či exportu. Projdeme si, co všechno je nové a ukážeme si, jak na to.
Feed marketing
Chtěl jsem navázat na minulý přehled dárků GIFT. Připravil jsem si praktické využití, vytvořil pro vás makro... a zjistil, že informace získávám zbytečně složitě. Stačí se pořádně podívat do aplikace Bidding Fox, na stránku monitoring Konkurence. Pojďme se tedy spolu zamyslet, k čemu by informace z přehledu konkurence mohl využít vendor .
Feed marketing
Poslední (tý)dny se „bavím“ reportingem – stahováním dat, nasazováním do firemních procesů, tím aby informace z nich lidé skutečně používali… A tak mne zaujaly nové vychytávky v reportech z aplikace Bidding Fox . Např. report do HTML mi přijde hodně užitečný. Jeho užitek má hloubku větší, než by se mohlo zdát na první pohled. Rád bych s Vámi o své postřehy podělil.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.