Jste zde

PROBIDDING 2019

První ročník konference PROBIDDING se konal 16. 5. 2019 v prostorách divadla Buran Teatr a k němu náležící kavárně Black Box Cafe. Během dne jste mohli slyšet 6 přednášek, které se týkaly biddingu. Záznamy přednášek >>

Přednášející

Šárka Cihlová, Red Media, s.r.o., Klíč k segmentaci produktů u větších e-shopů
Ludmila Svitálková, Optimio, s.r.o., Jak postupuji při auditu Heureky a Zboží
Vláďa Trevisan, Besteto, Co mě na biddingu se*e a co baví
Petra Mikulášková, Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci
Jirka Drážný, Jak na strategii, analytiku a optimalizaci na Glami
Jana Dzuričková, Unikum, Ako sa lišiacky vysporiadať s nízkou časovou dotáciou na správu zbožákov

Zajímá vás, jak tento den probíhal? Přečtěte si naše shrnutí a podívejte se na záznamy přednášek

PROBIDDING 2019

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.