Jste zde

PROBIDDING 2019

První ročník konference PROBIDDING se konal 16. 5. 2019 v prostorách divadla Buran Teatr a k němu náležící kavárně Black Box Cafe. Během dne jste mohli slyšet 6 přednášek, které se týkaly biddingu. Záznamy přednášek >>

Přednášející

Šárka Cihlová, Red Media, s.r.o., Klíč k segmentaci produktů u větších e-shopů
Ludmila Svitálková, Optimio, s.r.o., Jak postupuji při auditu Heureky a Zboží
Vláďa Trevisan, Besteto, Co mě na biddingu se*e a co baví
Petra Mikulášková, Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu v inzerci
Jirka Drážný, Jak na strategii, analytiku a optimalizaci na Glami
Jana Dzuričková, Unikum, Ako sa lišiacky vysporiadať s nízkou časovou dotáciou na správu zbožákov

Zajímá vás, jak tento den probíhal? Přečtěte si naše shrnutí a podívejte se na záznamy přednášek

PROBIDDING 2019

Ze života biddingového automatu

Vstupní stránka vs. ITEM_ID
Při nastavování aplikace Bidding Fox máte možnost vybrat si, podle čeho budete párovat statistiky k produktům. Rozlišujeme dvě možnosti – párování podle vstupní stránky a nebo ITEM_ID. Obě se vyznačují specifickým chováním a mají výhody i nevýhody. Zjistěte o nich více.
Certifikovaní partneři
Nevíte si rady s inzercí na Heurece a Zboží.cz? Svěřte svůj e-shop do zkušených rukou našich certifikovaných partnerů.
První strategie biddingu
Zapnutím aplikace práce nekončí. Jen se správně nastavenými strategiemi bude Bidding Fox vědět, jak má pro váš e-shop pracovat. Zjistěte více, aby i vaše inzerce běžela jak řádně promazaný stroj.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.