Jste zde

Připravte svou inzerci na vánoční sezónu pomocí Bidding Fox Elements

Chcete vytěžit ze své nabídky na zbožácích maximum? Bidding Fox Elements vás vyzbrojí seznamem vašich nejžádanějších produktů nebo dárků konkurence. Je také šikovným pomocníkem v časování kampaní a automatickém skrývání a odkrývání produktů. Čtěte dál a dozvíte se o možnostech aplikace víc.  

Jaké jsou výhody Bidding Fox Elements

Plánujete vánoční kampaně a nevíte, kde vám hlava stojí? Pomůže vám Bidding Fox Elements. Poskytuje data o inzerci, umožňuje její přesnější cílení a hlavně automaticky doplňuje informace do feedu. Před Vánoci se vám bude hodit nastavení kampaní podle počtu dní, cílení jen na nové produkty ve feedu nebo doprava zdarma v určité dny

Naplánujte jednoduše kampaně na zvolené období

Chcete vytvořit kampaně na určité období a nechcete hlídat jejich zapnutí a vypnutí? Pomocí Elementů přidáte do kampaní hledisko času. 

Nastavte si počet dní do Vánoc

Pro plánování kampaní se hodí odpočet, který stanoví, jak dlouho mají kampaně běžet. K tomu slouží element BFE_D_COUNTDOWN.

Element s odpočtem dní.

Před jeho vygenerováním si jen zvolíte cílové datum, do kterého má probíhat odpočet, například do Vánoc. Pak s takovým časováním pracujete v jednotlivých aplikacích.

Zvolení cílového data odpočtu.

Chcete vytvořit produktové obrázky s dynamickými prvky, které zaujmou zákazníky na první pohled? Využijte propojení BFE a Feed Image Editoru. Před Vánoci tak můžete do obrázku produktu přidat například informaci, jak dlouho kampaň ještě trvá.

Obrázek produktu vytvořený pomocí Feed Image Editoru a Bidding Fox Elements.

Jestliže chcete svou nabídku zpestřit a nabízet dopravu zdarma v určité dny (například jen o víkendu), využijete element BFE_D_DAY_OF_WEEK obsahující dny v týdnu. 

Pracujte s novinkami ve feedu

Máte ve své nabídce nové produkty? V Bidding Fox Elements vyberete BFE_P_DAYS_IN_FEED, který obsahuje informace o počtu dnů produktu ve feedu. Pomocí výběrů v Mergadu si pak vyfiltrujete sortiment, který máte ve feedu maximálně 14 dní a označíte ho jako novinky.

Filtrování novinek v Mergadu.

S takovým výběrem pak můžete dál pracovat, například:

  • Zkontrolujete si spárovanost pomocí elementu BFE_S_H_PAIRED pro Heureku a BFE_S_Z_PAIRED pro Zboží.cz. 
  • Ve Feed Image Editoru vytvoříte pro novinky produktové obrázky

Zaměřte se na nejžádanější produkty

Zajímá vás, jaké produkty jsou zákazníky nejoblíbenější? Bidding Fox Elements ukrývají informace o počtu hodnocení na Heurece. Právě počet hodnocení je známkou toho, že se sortiment dobře prodává a je o něj zájem.

Chcete být na zbožácích vidět? Zaměřte se na biddování TOP produktů v kategorii:

  1. Vygenerujte element BFE_S_H_CATEGORY_POSITION.
    Data se budou do elementu BFE_S_H_CATEGORY_POSITION stahovat jen v případě, že máte na stejném exportu zapnutou aplikaci Bidding Fox nebo Pricing Fox.
  2. V Mergadu si vyfiltrujte BFE_S_H_CATEGORY_POSITION = "" a takový výběr uložte
  3. Uloženému výběru nastavte strategii v Bidding Foxu
  4. Za nějaký čas porovnejte obrat s vloženými náklady a zjistěte, zda vám to přináší takový konverzní poměr, jaký jste očekávali. 

V případě, že se svou konkurencí nemůžete soutěžit v dostupnosti nebo ceně, můžete zatraktivnit svou nabídku dárkem. Díky Bidding Fox Elements zjistíte, jaké dárky nabízí vaše konkurence. Pomocí pár kroků získáte jejich celý seznam. 

Zkontrolujte si úspěšnost vašich kampaní

K nastavení správné biddovací strategie i k její kontrole využijte přehled o výkonu a nákladech v Bidding Fox Elements. Na jednom místě uvidíte všechny potřebné metriky, celkové náklady, obrat, počet objednávek a další.

Přemýšlíte, jak snížit celkovou nákladovost na zbožácích? Pomocí Elementů automaticky skryjete a odkryjete produkty v kampaních podle toho, jak jsou nákladné. Agentura Besteto sepsala, jak na to


Ještě jste Bidding Fox Elements nevyzkoušeli? Zapněte si tento nástroj v Mergadu na 15 dní zdarma. Během této doby můžete vyzkoušet všechny jeho výhody. V případě jakýchkoliv dotazů kdykoliv kontaktujte naši podporu.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.