Proč se vyplatí PPC režim na Heurece?

Na Heurece se často setkáváme s pojmem PPC režim. Jaký je rozdíl mezi FREE a PPC režimem a proč je kolem biddingu na Heurece takový rozruch? 

PPC režim na Heurece využívá 40 % e-shopů. 92 % e-shopů, po přechodu z FREE na PPC režim, zaznamenalo nárůst prokliků, v průměru o trojnásobek. Samozřejmě záleží na tom, v jaké kategorii jsou vaše produkty zařazené. Podle Heureky se právě teď nejvíce vyplatí přepnutí do PPC režimu v kategoriích Knihy, Obuv, Jízdní kola, Televize, Pračky, Vysavače, Lihoviny, Pily, Sekačky a Grily. Ty mají vysokou návštěvnost a více než třetina produktů patří k jednomu e-shopu. Vysoká konkurence je v kategorii Mobilní telefony, Notebooky a Volně prodejné léky. 

Zobrazení produktů

Produkty ve FREE režimu se zobrazí pouze při použití fulltextového vyhledávání na posledních místech až za spárovanými nabídkami. Řadí se podle relevance a často dochází k tomu, že je obtížné je dohledat.  
E-shopy v PPC režimu se párují do kategorií a produkty mají produktové karty. Produkty se dají filtrovat podle parametrů a je u nich možné biddovat.

V případě, že chcete být jen součástí Heureky a nepřejete si, aby vám to přinášelo další práci, ale ani výhody navíc, zůstaňte ve FREE režimu. Pokud ale chcete, aby vám Heureka přinášela více prokliků a objednávek, váš e-shop byl víc vidět a mohli jste produkty biddovat. Přejděte do PPC režimu a začněte využívat jeho výhod. 

Heureka připravila velmi zajímavou infografiku, která znázorňuje, jaký je rozdíl mezi FREE a PPC režimem.


Jak se vyplatí PPC režim na Heurece, 
zdrojhttps://blog.heureka.cz/2018/06/27/zvyste-prokliky-na-heurece-v-prumeru-...

Připojte se k e-shopům, které využívají potenciálu Heureky a mají díky ní vyšší obrat. Je to jednoduché, stačí dobít kredit v administraci na Heurece a můžete začít párovat a biddovat. S tím vám pomůže Bidding Fox.

Celý článek od Heureky si můžete přečíst tady.