Jste zde

Bidding Fox hlídá podvodné prokliky na váš e-shop

Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte? 

Co je click fraud

Click fraud je pojem, který se používá ve spojení s PPC reklamou. Je to označení podvodného proklikávání reklam s úmyslem vyčerpání vašeho kreditu. Peníze na inzerci vám zmizí během chvíle, ale objednávky nemáte témeř žádné. K proklikávání může docházet manuálně, ale i automaticky za použití robota. Srovnávače zboží tento problém řeší a podvodné prokliky moniturují, může se ale stát, že ho neodhalí.

Bidding Fox hlídá podezřelé prokliky

Bidding Fox dokáže odhalit podezřelé chování, které u vašich produktů zaznamená a vypíše je na podstránce Validátory. Můžete si nastavit i upozornění do e-mailu nebo do Mergada

Na podstránce Validátory přejděte k boxu Podezřelé prokliky

  • Vyberte možnosti Sledovat a zvolte Vytvořit událost, pokud vzroste počet produktů. 
  • Abyste měli vždy přehled, zvolte hodnotu 1 (upozorní vás, když se objeví jeden produkt s podvodnými prokliky), závažnost POZOR a nechte si zasílat notifikace na e-mail
Výpis produktů, u kterých Bidding Fox zaznamenal podezřelé prokliky

Díky tomuto nastavení budete mít přehled, jestli se na e-shopu neděje něco co nemá, aniž byste museli kontrolovat diagnostiku

Setkali jste se na vašem e-shopu s click fraudem v biddingu nebo jiné PPC reklamě? Jak jste celou situaci řešili? Napište nám do komentářů. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.