Jste zde

Osmý ročník Nekonference přinesl mnoho poučení #1

Faily nad zlato, takové bylo téma letošní Nekonference. Vymykalo všem předchozím ročníkům a to slibovalo velmi zajímavý den. Přiznejte sami sobě, kdy jste naposledy nahlas mluvili o něčem, co se vám nepovedlo? Osmý ročník Nekonference byl neúspěchů plný a přitom byl velmi úspěšný. Podívejte se, o čem se mluvilo. 

Přednášející se nebáli mluvit o chybách

Honza Kotek z Heureky nám ukázal, že ne vždy se očekávání setkávají s nadšením a že zpětná vazba je nad zlato. Mluvil o tom, s jakými názory a odpověďmi se setkal v dotaznících, které posílal e-shopům, zapojeným na Heurece. Jak implementovali procesy a z čeho se poučili. Podělil se o perly ze zpětné vazby, se kterými se setkal a měl je vyhodnotit. 

Honza Kotek - Zpětná vazba nad zlato

Jirka a Naty z Bidding Foxu a Mergada mluvili o chybách, se kterými se setkali hlavně při tvoření obsahu. Z jejich přednášky jsme se dozvěděli, že jednoduché logo lišky po oříznutí na profilovou fotku na Facebooku může vyvolat vlnu diskuzí na téma, proč máte v logu kalhotky. Nebo to, že i když máte firemního maskota stejně dlouho, jako existuje firma samotná, je vám úplně k ničemu, když se s ním neztotožní ani zaměstnanci. 
Po této přednášce víme, proč je pan Mergado v důchodu, že Mergado je jediný správný název této platformy (ne Mergadoš, ani Megado) a když natáčíte rozhovor nebo nějakou akci, je třeba se vždy alespoň 3x ujisit, že je všechno správně nastavené a potom i uložené

Přednáška Jirky a Naty - Spodní prádlo a důchodce, komunikační faily v softwarových firmách
Jirka během přednášky vyhlásil soutěž o hrnek Bidding Fox, pro toho, kdo na stránkách Mergado objeví pana Mergada. Šanci dáváme i vám, když ho najdete pošlete nám printscreen a za odměnu si k nám můžete přijít vybrat hrníček. Ten nejrychlejší vyhrává.

Andy Pavelcová je právnička. Taky je sportovní nadšenec a vede projekt fitfabstrong.cz. Ač se to na první pohled nemusí zdát, i u takového projektu je třeba přemýšlet nad právní stránkou. Ne všechno je tak jednoduché, jak se zdá. Poučení z přednášky od Andy? 

  • Ani fotky z fotobanky vám záda 100% nekryjí a můžete se kvůli nim dostat do právního sporu, který nemusíte vyhrát. Takže foťte a používejte především svoje vlastní. 
  • Autorské dílo může být i graficky zpracovaná tabulka. Dávejte pozor co sdílíte na webu, jestli k tomu máte povolení a uvádíte zdroj.
  • Pro vnější komunikaci firmy používejte své originální nápady, nepřebírejte cizí. (Ano, i texty písniček jsou autorským dílem a jejich použití vás může stát nemalé peníze.)
  • Hranice dobra a zla je u srovnávací reklamy opravdu tenká. Tak opatrně. 
Andy Pavelcová - Kreativita a zákon, jdou vůbec dohromady?

O čem mluvili David Svoboda z Design restartu, kluci z Creepy.cz a Vláďa Trevisan z Besteta si povíme v dalším článku. Na Mergado TV brzy najdete rozhovory s některými z přednášejících, tak nezapomeňte tento kanál sledovat

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.