Jste zde

Osmý ročník Nekonference přinesl mnoho poučení #2

Tématem osmého ročníku Nekonference bylo Faily nad zlato. Úspěchem se rád pochlubí každý, s neúspěchem je to často naopak, ten se snažíme zapomenout. Je to ale škoda, protože právě chyby nám přináší největší poučení. Besteto vyzvalo šest řečníků, aby se o své faily podělili a poučili tak účastníky konference. 

V prvním článku o Nekonferenci jsme shrnuli o čem mluvil Honza Kotek z Heureky, Naty a Jirka z Mergada a Bidding Foxu a Andy Pavelcová z FitFab Strong. Teď se podíváme na základy grafického designu, nezaplacené faktury a hodně špatně zvládnuté migraci webu. 

Jaké poučení jsme si z Nekonference odnesli

Grafických failů jste jistě viděli víc než dost. Setkat se s nimi můžete prakticky na každém rohu. David Svoboda z Design Restartu na Nekonferenci ukázal, jak jednoduše vytvořit grafiku v Canvě. Seznámil účastníky se základními pravidly, které je nezbytné dodržovat. Když tyto základy zvládnete, vaše bannery budou sklízet chválu a ne posměch. Do grafického pekla se přeci nechce dostat nikdo z nás.

Od grafiky jsme se přesunuli do PPC světa. Veronika Brindzová shrnula chyby, které udělala ona nebo její kolegové a dnes si na ně dává pozor. Co by vzkázala sama sobě, kdyby mohla poradit svému mladšímu já? 

  • Nespouštěj kampaně v pátek
  • Zapomeň na chybu, ale zapamatuj si, co tě naučila.
  • U všech zkontroluj, jestli mají dvoufázové ověření na sociálních sítích. Ušetříš peníze a spoustu starostí.
  • Přechod na nový web? Všechno 2x kontroluj a ověřuj.

Veronika doporučila práci s checklisty, díky nim se chyby tolik neopakují a předejdete jimi tomu, že na něco zapomenete. 

Jako další se slova ujali David a Zdeněk z Creepy.cz. Podělili se o zkušenosti s nezaplacenými fakturami a dalšími lapáliemi, se kterými se při tvorbě značek a webů setkali. Každý by si měl zapamatovat, že je důležité s klientem stanovit cíle a dohodnout se na orientačním rozpočtu

Poslední přednášku měl na starost Vláďa Trevisan z agentury Besteto. Mluvil o tom, co všechno se může “rozbít” při migraci webu. Používejte jednoduché checklisty a vždy si jasně dohodněte co bude kdo dělat. Ať přejdete větám typu - Já myslel, že to uděláte vy.

Nekonference byla zakončena velmi zajímavou panelovou diskuzí, na které se probírala budoucnost marketingu, jeho automatizace a nahrazování roboty. 

Moc děkujeme Bestetu za organizaci této výjimečné akce. A taky všem účastníkům, kteří přišli a vytvořili super atmosféru. Těšíme se na další ročník. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.