Jste zde

7. ročník, 7 speakerů a nespočet novinek. To je #NEkonference

Středa 6. 6. byla v našich kalendářích už dlouho zablokovaná, kvůli NEkonferenci. Tu každoročně pořádá agentura Besteto. Už posedmé se v Brně sešli nadšenci do e-commerce, aby se dozvěděli jaké jsou novinky a plány na další rok. Hlavně ale proto, aby se pobavili a užili si konferenci NEkonferenci.

O tom, čemu se věnovali řečníci ve svých prezentacích si můžete přečíst na blogu Mergada. Na blogu Besteta se podívejte na všechny prezentace a na twitteru se tweetovalo pod #nekonference.
My jsme vám sepsali hlavně novinky a zajímavosti, na které se můžete těšit. 

  • Radek Hudák ze Shoptetu návštěvníkům ukázal triky, kde hledat trendy, co právě letí a co se nejvíc prodává. Jděte na Amazon, Heureku nebo na už skoro zapomenutý Reporter od Seznamu.
  • Podle Vládi z Besteta má smysl inzerovat na Heurece, Zboží, Favi, Biano a Glami. Ostatní srovnávače mají téměř nulový podíl na tržbách.
  • Na Heurece a Zboží.cz nepočítejte se smázntím škraloupu. Nikdy vám nesmažou staré recenze ani e-shopy.
  • Zboží.cz bude v roce 2018 víc a víc user friendly, zaměří se na detail obchodu a produktu. Velkou novinkou bude ověřená a certifikovaná agentura a certifikace a workshopy pro samotná e-shopová řešení.
  • Zboží.cz naváže spolupráci s biddovacími nástroji.
  • Negativní recenze není jen čisté zlo. Je třeba s ní správně pracovat a velmi lehce ji překlopíte na pozitivní zkušenost.
  • Heureka přijde s novým vyhledáváním, doporučováním a zlepší párování produktů.
  • Heureka dál upravuje detail obchodu. Bere si k srdci připomínky e-shopařů. A nový uživatelský účet vám může napovědět, jakým směrem se bude celkově dál vyvíjet.
  • Na Heureku chodí 42 % zákazníků z mobilu.
  • David Cikánek z Expanda návštěvníky překvapil přednáškou o tom, že Amazon určitě není pro každého a je třeba si velmi dobře rozmyslet, jestli do něj  investujete energii. Mohlo by se vám taky stát, že budete prodávat Iphony zdarma.
  • Chcete prodávat v USA zboží nad 800 $ přes Amazon? Dejte pozor, takové zboží musí “jít” přes prostředníka.
  • Amazon vyžaduje zákaznickou podporu 24/7.
  • Nejhorší doba, kdy vstoupit s e-shopem na Amazon je v zimě. Na schválení můžete čekat třeba do léta. Párování v některých kategoriích může být pozastavené.
  • Amazon si od e-shopu bere provizi 7-20 %.
  • Jen jeden z 20 prodejců vydrží na Amazonu déle než 6 měsíců.
  • Mergado bude umět pokročilou editacidivnofeedů”.
  • Bidding Fox se intenzivně připravuje na zboží.cz.
  • Při biddingu vždy svůj feed segmentujte, poznejte aktuální stav, kontrolujte a optimalizujte a automatizujte napříč všemi kanály.
  • Reporty v Bidding Foxu se budou dál rozšiřovat.
  • Data Owl je mrtvý. Jeho trůn a korunu už přebral Bidding Fox Elements.

Děkujeme náčelnicím z Besteta za výbornou organizaci a už teď se těšíme na příští rok.

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.